Ser streken. Det kan være starten på noe
Ja, det gjenstår å se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser streken. Det kan være starten på noe
De ekte one step fungerer veldig nye bedre (er min erfaring), men ikke kina/ebay sorten. Jeg bestilte noen skikkelige one step fra Amazon, og var ikke noe slikt tull med dem i en pakke med 50 tester (billige var de også, 50kr for 50 tester)Har hørt litt av hvert om one step testene ja, så tar streken med en klype salt. Er bare litt morro at jeg ser noe nå, for alle de andre testene jeg har tatt har vært helt blenda.. men nå har jeg fått 3 tester med svaaaak strek på samme dag. Så det er spennende, men det er enda så tidlig at jeg tar det med ro og vet at det kan være feil med strimlene.. så får bare smøre meg med tålmodighet og krysse fingrene for at det er babystrekOm ikke så er det bare å fortsette å prøve. Stresser heldigvis ikke siden dette er første PP. Blir ganske overrasket hvis det allerede har klaffet for å si det sånn
![]()
Snakk om og føle seg TRUFFEN
Jaa meg siste uken detteSnakk om og føle seg TRUFFEN
Skikkelig testetøs.. And I love it Fått med meg at de kan gi en del skygger. Selv fikk jeg denne igår, og fikk skikkelig forhåpninger. Men våknet med mensen idag..Noen her som har fått slike tynne streker på rfsu test ofte? Disse strimlene fra rfsu.
Noen her som har fått slike tynne streker på rfsu test ofte? Disse strimlene fra rfsu.
Ja jeg skal også bytte merke. Har flere ganger fått slike streker uten at det har vært noe. Jeg syns det er kjempe spennende å teste tidlig å følge med. Men har enda ikke funnet et merke jeg stoler helt på..Dagens test:
Tror jeg skal bytte merke jeg.. vet ikke hva jeg ser med disse! Men merker at den lurer meg litt!
Fått med meg at de kan gi en del skygger. Selv fikk jeg denne igår, og fikk skikkelig forhåpninger. Men våknet med mensen idag..
Vis vedlegget 292803
Vis vedlegget 292821
3 dager til IKM, fikk denne testen i går. Veldig synlige kanter, men det inni er mye lysere. Noen som har fått slik før?![]()
Syns dette ser veldig lovende ut!Vis vedlegget 292821
3 dager til IKM, fikk denne testen i går. Veldig synlige kanter, men det inni er mye lysere. Noen som har fått slik før?![]()
Her er min fra i går, har ikke testet i dag fordi jeg tror det bare er feil på testen. Selv om jeg følger bruksanvisningen så får jeg slike innimellom på disse testene. Bildet er tatt innen tidsfristen ogsåDagens test:
Tror jeg skal bytte merke jeg.. vet ikke hva jeg ser med disse! Men merker at den lurer meg litt!
Æsj surt når dei gir håp og heksa kommer at påFått med meg at de kan gi en del skygger. Selv fikk jeg denne igår, og fikk skikkelig forhåpninger. Men våknet med mensen idag..
Vis vedlegget 292803
Synest jeg og ser strekJeg syns jeg ser streker på de hele tiden. Tok en nå også, da jeg så strek i går. Den så slik ut: