Oss testetøser imellom

Ååh.. kjedelig..
En sånn strek kan dog være både og... Kan være skygge, men kan også være starten på noe! De er veldig lite sensitive virker det som, og det skal mye til før man får en skikkelig sterk strek.

Krysser fingrene for at streken din er begynnelsen på noe ;)

ok, jeg har ikm i dag og mensen har fremdeles ikke kommet. fikk positiv digital i går og i dag, og flere andre positive tester. clearblue og A1. men tok en test nå av et annet merke (rfsu test ofte) og den var så og si helt blenda. kunne skimte en svak strek. så jeg vet jo at det er en kjemisk. men kanskje jeg begynner å blø i morgen eller tirsdag da! :)
Jeg blødde gjennom hele svangerskapet med nr 1, hadde mensen hele første trimester fra uke 3+4:hilarious: jeg fikk også UL for å sjekke om det var liv :)
Æsj, nå ble jeg lei meg på dine vegner. Håper det blir fort igjen <3

Vedlegg

• 681254AA-1A78-49A9-ADDC-9AD9CA230994.jpeg
    681254AA-1A78-49A9-ADDC-9AD9CA230994.jpeg
    44,7 KB · Visninger: 108
Synes de er mer like. Syes jeg har lest at hcg kan gå litt i rykk og napp i begynnelsen. Krysser fingrene for deg
Her er de tørket. Da er RFSU mye svakere.. den i midten er ny, tok nå. Litt mer konsentrert urin

Vedlegg

• 461DD074-B699-48D7-B5DC-69540199607E.jpeg
    461DD074-B699-48D7-B5DC-69540199607E.jpeg
    44,7 KB · Visninger: 85
Det er egentlig RFSU som er mye svakere, make sure er vel ganske lik? Tørket er den mye svakere:( make sure i midten tok jeg nå
Make sure har litt lite fargestoff synes jeg... Fikk ikke rimelig sterk strek på den før jeg var nærmere 5 uker, også gikk jeg tom for slike tester. Rfsu test ofte gav jeg rett og slett opp... Du har ikke mulighet til å ta en CB pluss da?

Make sure har litt lite fargestoff synes jeg... Fikk ikke rimelig sterk strek på den før jeg var nærmere 5 uker, også gikk jeg tom for slike tester. Rfsu test ofte gav jeg rett og slett opp... Du har ikke mulighet til å ta en CB pluss da?
Har bare 2 make sure tester igjen. Takk for st du deler dine erfaringer! Syns make sure er sterkere nå da? Øverste tok jeg nå nylig

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    19 KB · Visninger: 110
8 dpo på kvelden, måtte jo teste. Forrige gang jeg testet var det blenda, men nå skimter jeg en svak strek innenfor tidsfristen. Den er også tydelig etter at den tørket. Ikke så lett å se å bildet ser jeg. Men det er klart, med kjemisk i januar så vet jeg at dette ikke behøver å bety noe.

Vedlegg

• IMG_20190317_194508.jpg
    IMG_20190317_194508.jpg
    12,3 KB · Visninger: 109
  • IMG_20190317_190937.jpg
    IMG_20190317_190937.jpg
    11,5 KB · Visninger: 98
  • IMG_20190317_183634.jpg
    IMG_20190317_183634.jpg
    12,9 KB · Visninger: 103
8 dpo på kvelden, måtte jo teste. Forrige gang jeg testet var det blenda, men nå skimter jeg en svak strek innenfor tidsfristen. Den er også tydelig etter at den tørket. Ikke så lett å se å bildet ser jeg. Men det er klart, med kjemisk i januar så vet jeg at dette ikke behøver å bety noe.
Jeg har troa at i morgon er den sterkare :)

Jeg har troa. Farge stoffe ikkje så konsentrert urin. Har du prøvd CB ukes ?
Nei, ikke tatt digital og kommer nok ikke å kjøpe det. Men syns streken er litt sterkere på make sure, øverst tatt nå nylig

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    20,4 KB · Visninger: 94
Har bare 2 make sure tester igjen. Takk for st du deler dine erfaringer! Syns make sure er sterkere nå da? Øverste tok jeg nå nylig
Det er veldig lite som skal til for at samme typen test er svakere/sterkere på samme dagen, for det kan være veldig ulik konsentrasjon av urinen :-) så for å sammenligne må du nesten se på den du eventuelt tok for 1 eller 2 dager siden.

Er det 10mlu eller 25?
For jeg fikk helt lik strek på begge testene, hadde jo forventa sterkere på 10mlu, men de har ofte mindre fargestoff ser jeg at flere erfarer (generelt for tidligtester).

Det er veldig lite som skal til for at samme typen test er svakere/sterkere på samme dagen, for det kan være veldig ulik konsentrasjon av urinen :) så for å sammenligne må du nesten se på den du eventuelt tok for 1 eller 2 dager siden.

Er det 10mlu eller 25?
For jeg fikk helt lik strek på begge testene, hadde jo forventa sterkere på 10mlu, men de har ofte mindre fargestoff ser jeg at flere erfarer (generelt for tidligtester).
Den nederste rfsu ble tatt på formiddagen i går og den øverste i etttermiddag, så det var over 1 døgn mellom de to☺️ Men urinen i går var mer konsentrert. Ser på make sure en stigning vel? Det er 25 mlu. Enig at det må børe mindre fargestoff i tidligtestene.

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    20,8 KB · Visninger: 94
Nei, ikke tatt digital og kommer nok ikke å kjøpe det. Men syns streken er litt sterkere på make sure, øverst tatt nå nylig
Vil bare si at make sure ikke er raske på å vise stigning.. her er mine tatt dette svangerskapet og jeg ligger her 36+1 uker på vei. Fra 10 til 12 var jeg sikker på at dette ikke kom til å gå bra pga meget liten økning.

Sammen med testen tatt 13E så fikk jeg gravid 2-3 på den digitale til CB som vil si HCG på rundt 150-200. Var glad jeg var fri for tester etter 15E :p

Vedlegg

• FA796C7F-EF48-4646-B3CD-76CA5354C8D5.jpeg
    FA796C7F-EF48-4646-B3CD-76CA5354C8D5.jpeg
    42,5 KB · Visninger: 91
Vil bare si at make sure ikke er raske på å vise stigning.. her er mine tatt dette svangerskapet og jeg ligger her 36+1 uker på vei. Fra 10 til 12 var jeg sikker på at dette ikke kom til å gå bra pga meget liten økning.

Sammen med testen tatt 13E så fikk jeg gravid 2-3 på den digitale til CB som vil si HCG på rundt 150-200. Var glad jeg var fri for tester etter 15E :p
Takk for svar☺️ Er så redd for å miste igjen, så engstelsen tar helt overhånd i meg.

Back
Topp