Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Innen man er 5 uker vil jeg tro? Men jeg vet ikke... jeg begynte å blø 4+3Når begynner man å blø ved kjemisk?Testene mine er mye svakere nå på ettermiddagen enn hva de var tidligere, så dette kommer aldri til å gå bra.. noen som vet når jeg kan forvente blødning/mens?
Så leit og vondtNår begynner man å blø ved kjemisk?Testene mine er mye svakere nå på ettermiddagen enn hva de var tidligere, så dette kommer aldri til å gå bra.. noen som vet når jeg kan forvente blødning/mens?
Oki, da regner jeg med at en blødning vil komme innen få dagerInnen man er 5 uker vil jeg tro? Men jeg vet ikke... jeg begynte å blø 4+3![]()
blæ.. hvorfor finnes kjemiske graviditeter, noe forbanna dritt 
tusen takkSå leit og vondtDet kommer helt an på. Mine kjemiske oppfører seg forskjellig. Noen ganger kommer de før ikm andre ganger noen dager over ikm. Når testene er negative igjen. Sender deg en god klem
![]()
jeg regner med at jeg snart får negativ test...er fremdeles strek på testene mine (har kun igjen rfsu test ofte) og de har meget svak strek.. så jeg regner med den er negativ i morgen Ja enigOki, da regner jeg med at en blødning vil komme innen få dagerblæ.. hvorfor finnes kjemiske graviditeter, noe forbanna dritt
![]()
ja, spesielt når man har testet flere ganger med digital hvor man får det svart på hvitt.. har aldri mistet eller hatt kjemisk før. hatt kjemisk noen ganger tror jeg, men da har jeg bare fått svak positiv test en eller to ganger, ikke over flere dager og hvertfall ikke positiv digital! Virkelig noe dritt.. menmen, man får bare manne seg opp å prøve igjen :-(Ja enigmen de er visst veldig vanlige... men man rekker liksom å få håpet opp...
![]()
Skjønner hvordan du har det... har hatt kjemisk og en BO før denne lille jenta ville komme til oss... vet det er en fattig trøst akkurat nå men prøv å tenke at det var bra det skjedde såpass tidlig. Det blir som en forsinket mensja, spesielt når man har testet flere ganger med digital hvor man får det svart på hvitt.. har aldri mistet eller hatt kjemisk før. hatt kjemisk noen ganger tror jeg, men da har jeg bare fått svak positiv test en eller to ganger, ikke over flere dager og hvertfall ikke positiv digital! Virkelig noe dritt.. menmen, man får bare manne seg opp å prøve igjen :-(
uff, nå skjønner jeg bedre hvordan dere som har mistet har det.. for nå går man jo bare å venter på at blødningen skal komme.. men som du sier, vi får bare vente på neste el og prøve igjenSkjønner hvordan du har det... har hatt kjemisk og en BO før denne lille jenta ville komme til oss... vet det er en fattig trøst akkurat nå men prøv å tenke at det var bra det skjedde såpass tidlig. Det blir som en forsinket mensog du slipper å ligge på gyn benken å få vite at det du trodde var barnet ditt faktisk ikke finnes eller er dødt og du må ha hjelp til å få det ut
om noen uker får du EL og da kan dere prøve igjen
tungt er det uansett,men ikke gi opp
![]()
takk for mange støttende ord
ja, spesielt når man har testet flere ganger med digital hvor man får det svart på hvitt.. har aldri mistet eller hatt kjemisk før. hatt kjemisk noen ganger tror jeg, men da har jeg bare fått svak positiv test en eller to ganger, ikke over flere dager og hvertfall ikke positiv digital! Virkelig noe dritt.. menmen, man får bare manne seg opp å prøve igjen :-(
Det er tøft å være prøver,man risikerer å få mange nedturer og gjerne nedturer som er sykt vonde... men man må ikke gi opp,se bare på dereuff, nå skjønner jeg bedre hvordan dere som har mistet har det.. for nå går man jo bare å venter på at blødningen skal komme.. men som du sier, vi får bare vente på neste el og prøve igjenjeg hadde tålmodighet og ventet i 3 år før jenta vår endelig satt, så jeg skal nok komme meg over dette også. hehe
takk for mange støttende ord
![]()
ok, jeg har ikm i dag og mensen har fremdeles ikke kommet. fikk positiv digital i går og i dag, og flere andre positive tester. clearblue og A1. men tok en test nå av et annet merke (rfsu test ofte) og den var så og si helt blenda. kunne skimte en svak strek. så jeg vet jo at det er en kjemisk. men kanskje jeg begynner å blø i morgen eller tirsdag da!Tror jeg hadde kjemisk forrige PP, men fikk svake streker før ikm og de var borte 12 dpo, mens kom til forventet tid. Da jeg hadde SA i uke 6 bare begynte jeg å blø, men testene var fortsatt veldig positive. Hadde lite symptomer da, med de barna jeg fikk etter SA har jeg blitt skamdårlig fra uke 5. Med SA fikk jeg UL pga blødning og det var ingen hjerteslag, så aborterte på kvelden. G-test en var da positiv i 2 uker etter SA! Hadde blødning i uke 5-6 med de to barna jeg har, men fikk UL som bekreftet at det var liv.
jeg fikk også UL for å sjekke om det var liv det er sant.. i bunn og grunn så er vi egentlig veldig heldig, vi har verdens vakreste og godeste jente. tusen takk <3Det er tøft å være prøver,man risikerer å få mange nedturer og gjerne nedturer som er sykt vonde... men man må ikke gi opp,se bare på dere3 år og så får man en premie.. dere har klart det før og du har jo klart å bli gravid nå så jeg tipper dette går bra for dere jeg
masse lykke til videre! <3
Jeg personlig har dårlig erfaring med RFSU. Nesten ikke strek, mens cbd med uke steg.ok, jeg har ikm i dag og mensen har fremdeles ikke kommet. fikk positiv digital i går og i dag, og flere andre positive tester. clearblue og A1. men tok en test nå av et annet merke (rfsu test ofte) og den var så og si helt blenda. kunne skimte en svak strek. så jeg vet jo at det er en kjemisk. men kanskje jeg begynner å blø i morgen eller tirsdag da!
Jeg blødde gjennom hele svangerskapet med nr 1, hadde mensen hele første trimester fra uke 3+4jeg fikk også UL for å sjekke om det var liv
![]()
ok, jeg har ikm i dag og mensen har fremdeles ikke kommet. fikk positiv digital i går og i dag, og flere andre positive tester. clearblue og A1. men tok en test nå av et annet merke (rfsu test ofte) og den var så og si helt blenda. kunne skimte en svak strek. så jeg vet jo at det er en kjemisk. men kanskje jeg begynner å blø i morgen eller tirsdag da!
Jeg blødde gjennom hele svangerskapet med nr 1, hadde mensen hele første trimester fra uke 3+4jeg fikk også UL for å sjekke om det var liv
![]()
Den gir ganske ofte skyggestrek er erfaringen jeg har sett her inne...RFSU test tidlig på 10 dpo. Noen som har erfaringer med denne testen?
Ååh.. kjedelig..Den gir ganske ofte skyggestrek er erfaringen jeg har sett her inne...