~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Kjempefine testerRFSU og makesure 14 DG siden el tror jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjempefine testerRFSU og makesure 14 DG siden el tror jeg
Synes jeg skimter på den førsteBlir jeg lurt av fargekladden lengst opp på testen eller er det noe her?
Øverste tatt nå ettermiddag og den under morgen. El-test for sammenligning
10 dpo
Skal sjå på detKanskje disse er noe å prøve.
https://www.bebi.no/
Ser lovendes utVis vedlegget 292034 9 eller 10 dpo i dag. Tok en tidlig test og ser to strekerMen den er svaaak og vanskelig å få med på bilde. Hva tror dere?
Ser den godtVis vedlegget 292034 9 eller 10 dpo i dag. Tok en tidlig test og ser to strekerMen den er svaaak og vanskelig å få med på bilde. Hva tror dere?
ser streken godtVis vedlegget 292034 9 eller 10 dpo i dag. Tok en tidlig test og ser to strekerMen den er svaaak og vanskelig å få med på bilde. Hva tror dere?
Skimter på den øversteFøler meg flau av å teste så tidlig...6 dpo i dag. Tok samme billigtest som i går og fikk skyggestrek etter tiden. Tok en one step og blenda, lol.
Så leit med senaborten. Etter min MA 9+3 hang hcg i veldig lenge.. Så ville bare si det er bra om det allerede nå er borte. Har ikke så peiling på el tester men lykke til med prøvingen
Skimter på den øverste
Jeg tester 6 dpo og kvifor være flau. Jeg gjør som jeg vil. Har lest fra mangen som får positiv fra 5-6-7 dpo og enda med gravid. Det er muligt og få positiv da og.
Skal sjå på det![]()
Har sjølv fått positiv ned i 4 dpo kvelden og den vart sterkere dag for dag og det enda med 4+2. Da Tempa jeg og el testa jeg. Dersom testane blir positive nærmare og nærmare Dag for dag tidsfristen er det håp.Hmm OK. Trodde det var umulig å få positiv såpass tidlig. Lurer på om det er bare testene som er dårlige som gir strek så tidlig!? Testet på nytt med samme test og streken kom opp med en gang. Da den tørka litt var streken enda tydeligere. Men har hørt det er mest sannsynlig evaporasjonsstrek etter at testen tørka når den blir sånn grå? Det nederste bildet er testen etter tørking. Rosa test er LH test forresten.
Er det dei med blå og kvit pakning ?Jeg har god erfaring med tester derfra! Akkurat bestilt flere![]()
Dei har jeg prøvd. Hadde kjøpt 2 pakker av den. Var det 10 i kvar ?
Dei har jeg prøvd. Hadde kjøpt 2 pakker av den. Var det 10 i kvar ?
Har sjølv fått positiv ned i 4 dpo kvelden og den vart sterkere dag for dag og det enda med 4+2. Da Tempa jeg og el testa jeg. Dersom testane blir positive nærmare og nærmare Dag for dag tidsfristen er det håp.
Sist jeg vart gravid vart testen positiv langt etter tidsfristen 6 dpo. 7 dpo 15 min og 8 dpo ca tidsfristen og 9 dpo lyst CB UKES 1-2. Man skal ikkje lese etter tidsfristen sies det men det er muligt.
Skal ta og prøve deiJasyns de var bra, for ble aldri noe tullestreker. På babyplan fikk jeg strek og ble voldsomt skuffet:/ så de gidder jeg ikke mer