Her er early og jeg ser jo at den er blitt sterkere men har ikke testet med den siden fredag så ikke lett å se om den har blitt svakere. Men syns de andre har blitt det. Syns bare de skulle vært sterkere nå..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererPositiv digital i dag![]()

Ååå det hjelper Sååå å høre sånt9 dpo er jo veldig tidlig også så at den er så sterk nå er jo et kjempe godt tegn![]()
kanskje det var babyklister som skulle til gitt ?
Tusen takkSer strek!!
Gratulerer![]()
prøver å ha litt is i magen frem til ikm
Veldig fine streker ! Når jeg hadde kjemisk forsvant strekene nesten over natten , disse er sterke og fine ! GRATULERERDenne testingen gjør at man bli litt skrullete altså, er en mega testetøsNår man først har begynt å ta masse tester så må man liksom fortsette
Føler ikke testene er noe sterkere siden i går. Eneste er early som er sterkere enn sist jeg tok men det var vel 9 eller 10 dpo. Er 12 dpo IG fått positiv siden 9 dpo. Burde de vært sterkere?
Øverste i dag, nederste i går. Hva syns dere? Er de blitt svakere?![]()

Her er early og jeg ser jo at den er blitt sterkere men har ikke testet med den siden fredag så ikke lett å se om den har blitt svakere. Men syns de andre har blitt det. Syns bare de skulle vært sterkere nå..

Ååå det hjelper Sååå å høre såntkanskje det var babyklister som skulle til gitt ?
![]()
Ser den godt! Gratulerer
Veldig fine streker ! Når jeg hadde kjemisk forsvant strekene nesten over natten , disse er sterke og fine ! GRATULERER![]()
Ser jo veldig godt streken på den ene
Men har ingen erfaring med disse cb testene.Bruker bare cb sin digitale. Så vet ikke helt hvordan de oppfører seg i forhold til stigning.
Har du noen andre tester liggende?

Synes både cb og early ser hakket sterkere ut jeg De vil jo uansett ikke stige så raskt i styrke nå i starten. Hva slags test er den øverste?Denne testingen gjør at man bli litt skrullete altså, er en mega testetøsNår man først har begynt å ta masse tester så må man liksom fortsette
Føler ikke testene er noe sterkere siden i går. Eneste er early som er sterkere enn sist jeg tok men det var vel 9 eller 10 dpo. Er 12 dpo IG fått positiv siden 9 dpo. Burde de vært sterkere?
Syns de ser samme utDenne testingen gjør at man bli litt skrullete altså, er en mega testetøsNår man først har begynt å ta masse tester så må man liksom fortsette
Tusen takkGratulerer![]()

For noen tar det litt tid. Den har jo blitt sterkere syns jeg. Når skal du teste igjen?Her er early og jeg ser jo at den er blitt sterkere men har ikke testet med den siden fredag så ikke lett å se om den har blitt svakere. Men syns de andre har blitt det. Syns bare de skulle vært sterkere nå..
Synes både cb og early ser hakket sterkere ut jeg De vil jo uansett ikke stige så raskt i styrke nå i starten. Hva slags test er den øverste?
Syns de ser samme ut![]()
Ja early har blitt sterkere men føler ikke de andre har blitt det. Syns early ser svak ut for å være tidlig test. Tror man overtenker litt når man er så nervøs for SA igjenFor noen tar det litt tid. Den har jo blitt sterkere syns jeg. Når skal du teste igjen?
HAr hørt at av og til stiger hcgen ikke så fort, så ville ikke vært bekymret enda. Skader jo ikke å forberede seg på at det ikke går, men tenker at jeg heller ville tenkt sånn hvis det gikk et par dager, og du tok ny uten at den da var sterkere.Ja kanskje.. prøver å tenke på at jeg fremdeles ikke har passert IKM men er ikke lett.
Denne testingen gjør at man bli litt skrullete altså, er en mega testetøsNår man først har begynt å ta masse tester så må man liksom fortsette