Oss testetøser imellom

Her er early og jeg ser jo at den er blitt sterkere men har ikke testet med den siden fredag så ikke lett å se om den har blitt svakere. Men syns de andre har blitt det. Syns bare de skulle vært sterkere nå..

Vedlegg

• 78AC7EA2-B2C0-4184-BDE3-4AA33B0FADAB.png
    78AC7EA2-B2C0-4184-BDE3-4AA33B0FADAB.png
    457,3 KB · Visninger: 135
  • 17A710F9-458A-4187-A5D0-8F365692C4C9.jpeg
    17A710F9-458A-4187-A5D0-8F365692C4C9.jpeg
    460,6 KB · Visninger: 122
Denne testingen gjør at man bli litt skrullete altså, er en mega testetøs :hilarious: Når man først har begynt å ta masse tester så må man liksom fortsette :p

Føler ikke testene er noe sterkere siden i går. Eneste er early som er sterkere enn sist jeg tok men det var vel 9 eller 10 dpo. Er 12 dpo IG fått positiv siden 9 dpo. Burde de vært sterkere?

Øverste i dag, nederste i går. Hva syns dere? Er de blitt svakere? :rolleyes:
Veldig fine streker ! Når jeg hadde kjemisk forsvant strekene nesten over natten , disse er sterke og fine ! GRATULERER :love7

Her er early og jeg ser jo at den er blitt sterkere men har ikke testet med den siden fredag så ikke lett å se om den har blitt svakere. Men syns de andre har blitt det. Syns bare de skulle vært sterkere nå..

Ser jo veldig godt streken på den ene:woot:
Men har ingen erfaring med disse cb testene.Bruker bare cb sin digitale. Så vet ikke helt hvordan de oppfører seg i forhold til stigning.
Har du noen andre tester liggende?

Veldig fine streker ! Når jeg hadde kjemisk forsvant strekene nesten over natten , disse er sterke og fine ! GRATULERER :love7

Ja men føler de skulle vært sterker i dag, føler de var sterke i går :rolleyes: Prøver å tenke på at jeg bare er 12 dpo men ikke lett å slappe av.

Denne testingen gjør at man bli litt skrullete altså, er en mega testetøs :hilarious: Når man først har begynt å ta masse tester så må man liksom fortsette :p

Føler ikke testene er noe sterkere siden i går. Eneste er early som er sterkere enn sist jeg tok men det var vel 9 eller 10 dpo. Er 12 dpo IG fått positiv siden 9 dpo. Burde de vært sterkere?

Synes både cb og early ser hakket sterkere ut jeg De vil jo uansett ikke stige så raskt i styrke nå i starten. Hva slags test er den øverste?

Syns de ser samme ut :)

For noen tar det litt tid. Den har jo blitt sterkere syns jeg. Når skal du teste igjen?

For noen tar det litt tid. Den har jo blitt sterkere syns jeg. Når skal du teste igjen?
Ja early har blitt sterkere men føler ikke de andre har blitt det. Syns early ser svak ut for å være tidlig test. Tror man overtenker litt når man er så nervøs for SA igjen :p

Tenkte å teste igjen i ettermiddag, føler av og til at testene mine er sterkere på ettermiddagen.

Ja kanskje.. prøver å tenke på at jeg fremdeles ikke har passert IKM men er ikke lett.
HAr hørt at av og til stiger hcgen ikke så fort, så ville ikke vært bekymret enda. Skader jo ikke å forberede seg på at det ikke går, men tenker at jeg heller ville tenkt sånn hvis det gikk et par dager, og du tok ny uten at den da var sterkere.

Jeg er i dag 5+2. Har ingen erfaring med clearblue, men husker jeg tenkte akkurat det samme selv når jeg var rundt 12 dpo ...(burde det ikke vært sterkere??). Testet svakt svakt positivt 8 dpo, men først 9 dpo at jeg så streken ordentlig. Husk at 12 dpo er fortsatt veldig tidlig :-) det var i alle fall det jeg trøstet meg med. Om du blir stresset av det, test heller annen hver dag :-)

Back
Topp