Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde slengt inn aksjer vertfallEr denne positiv? (El)
Hadde slengt inn aksjer vertfall![]()

Herregud! Fra 10-14 dpo. Nå tror jeg faktisk dette kommer til å resultere i en liten septemberbaby <3

Da må det bli din tur når syklusen er på bærturJa, gjorde det!Har hatt utrolig ustabile sykluser etter pilleslutt etterfulgt av exu i mars, som bare blir lenger og lenger. Forrige syklus var på rundt 45 dager, og nå er jeg på cd 73..... Så plutselig fikk jeg el slim og fant frem testene i skuffen, har ikke giddet å bruke de når syklusen er så på bærtur
Hm er ikkje enig med deg synest litt sterkare.Synes den var sterkere igår.. Ikke at jeg regnet med at den var sterkere idag da. Nå skal jeg prøve å vente 2-3 dager til neste testVis vedlegget 284301
Og her er begge "tørket". Den nederste fra idag
Vis vedlegget 284302
HURRAHerregud! Fra 10-14 dpo. Nå tror jeg faktisk dette kommer til å resultere i en liten septemberbaby <3

Hm er ikkje enig med deg synest litt sterkare.
Jeg synes også den ser sterkere ut i dagSynes du det altså? Man blir jo helt blind av å se på testen heletiden så vanskelig å se
Herregud! Fra 10-14 dpo. Nå tror jeg faktisk dette kommer til å resultere i en liten septemberbaby <3
gratulerer!Altså den er så absolutt rosa irl men det er så tidlig at det kan ikke være mulig.. var bare en ultrasvak strek tidligere i dag som jeg ikke kunne garantert si om det var farge på eller ei.
Hvor mange dpo?
6 dpo, tatt på kveld / 5-6 timers urin.