Oss testetøser imellom

Jeg fikk denne i halv8 tiden i kveld, men når jeg sjekka den en time senere var den blitt mye svakere, men vises ei stripe der enda..
Hva tenker dere? Skal ta en ny en i morgentidlig..Vis vedlegget 284142

Fra i dag tidlig, Enda svak strek men jeg ser det! :angelic: mens er forsinka med over ei uke, tror dere clear blue vil slå ut når den er så svak enda? Må ha noe svart på hvitt å vise gubben for å få han til å tro meg :p

Vedlegg

• Screenshot_20181229-094343.jpg
    Screenshot_20181229-094343.jpg
    254,6 KB · Visninger: 173
Tror ikke dette går veien for oss denne gangen heller. Syns jeg ser altfor liten stigning på testene. Siste test er tatt 11/12 dpo. Første tatt 7 dpo.
Enig. Mine fra babyplan så like ut. Ble skikkelig sterke først mange dager over ikm.
Synes det ser bra ut jeg, disse Babyplan er generelt svake i fargestoffet. Du vil få et sterkt blått kryss nå med Clearblue!!

Prøvde graviditetstesten til fertilitetsmonitor, synes strekene ble sterke, men monitoren sa ikke gravid. Vet den trenger en del HCG for å slå ut da. Den øverste fra igår og de to nederste idag.
IMG_20181229_110709.jpg

Vi er på hytta, men jeg fikk mannen med meg på apoteket. Kjøpte noen tester. På vei til hytta igjen dro vi innom MCern, men når vi kom på hytta igjen så klarte jeg ikke å la være med å teste uansett, selv om urinen er jo veldig utvannet nå... Men synes jeg skimter noe?
Men kan jo være ønsketenking :hilarious:

IMG_20181229_151211.jpg

Prøvde graviditetstesten til fertilitetsmonitor, synes strekene ble sterke, men monitoren sa ikke gravid. Vet den trenger en del HCG for å slå ut da. Den øverste fra igår og de to nederste idag.
Vis vedlegget 284207

Vi er på hytta, men jeg fikk mannen med meg på apoteket. Kjøpte noen tester. På vei til hytta igjen dro vi innom MCern, men når vi kom på hytta igjen så klarte jeg ikke å la være med å teste uansett, selv om urinen er jo veldig utvannet nå... Men synes jeg skimter noe?

Vis vedlegget 284206
Jeg ser en strek i hvertfall på test-siden :-))

Vis vedlegget 284207

Vis vedlegget 284206
Ser strek, gratulerer.
Monitoren krever vel 50mlu, ikke akkurat tidlig test.

Ser strek, gratulerer.
Monitoren krever vel 50mlu, ikke akkurat tidlig test.

Ikke sikkert jeg er gravid..
Vet, men måtte prøve :hilarious:

Har ikke du også monitor? Har du fått så sterke streker uten å ha vært gravid? Har hørt at det er vanlig å få to streker på de uansett, og man skal jo egentlig ikke lese av manuelt? Så blir så usikker

Ikke sikkert jeg er gravid..
Vet, men måtte prøve :hilarious:

Har ikke du også monitor? Har du fått så sterke streker uten å ha vært gravid? Har hørt at det er vanlig å få to streker på de uansett, og man skal jo egentlig ikke lese av manuelt? Så blir så usikker
Har aldri vært gravid etter at jeg fikk monitoren, så har ikke testet etter HCG med den. Tester alltid med billige strimler først, sparer på de monitor testene ;)

Hjelp, jeg tok denne i dag. Skimter en helt svak strek eller ser jeg syner. Tok test i går som var helt hvit.
Hvor ofte er det feil med testene?

Vedlegg

• IMG_20181229_210333.jpg
    IMG_20181229_210333.jpg
    865,1 KB · Visninger: 156
Back
Topp