Oss testetøser imellom

Uff jeg er så livredd for å få blendahvit a1 test nå :depressed: Det må jo ha vært noe da med den testen der? Og så har det gått til grunne. Bare helt tullete at dette skjer dagen før sprøytestart. Var jo så klar for det. 20:15 er det gått 4 timer, da kan jeg vel teste igjen håper jeg. :rolleyes:

Jeg følger spent med nå! 20min igjen! Virkelig spennende:D mirakler skjer vet du! Håper dette er en av dem:D

Åååh ja jeg sitter og lurer på om jeg burde vente enda lenger enn 4 timer ? Uff . Har helt vondt i magen :p

Føler jeg sittet på nåler i spenning på en oppdatering :excited001
Kan jo bare forestille meg hvordan det må være for deg :nailbiting:

Vedlegg

• 19B0EC51-03B5-4F25-AC63-712B0A499178.jpeg
    19B0EC51-03B5-4F25-AC63-712B0A499178.jpeg
    875,3 KB · Visninger: 292
Ja den er så blendahvit som den kan få blitt :/ kanskje det var kjemisk da? Men så rart den cb pluss ble så positiv idag og denne ingenting:( dårlig gjort dette her!

Så utrolig kjedelig :(
Sykt rart at CB fikk sånn sterk strek :bored:
Håpet sånn for deg.
Sender er god klem din vei ❤️

Jaa.. uff. Skal ta en ny cb pluss imorgen tidlig. Men mistet all håp nå da. Håper bare klinikken vil vi skal ta sprøytene imorgen kveld hvis den er negativ. De var sikre på jeg var gravid. Snakk om Berg og dalbane :sorry:

Hvis den er negativ i morgen så får du nok starte som planlagt tenker jeg:) da er du uansett nærmere målet ditt, selv om jeg skjønner at skuffelsen er stor nå som du fikk håp om at dette hadde gått naturlig! Håper fortsatt at du får en overraskelse i morgen tidlig:)

Hei!! Okei. *pust*. Jeg skal begynne på sprøyter for ivf behandling imorgen. Tok test idsg tidlig bare for gøy. Negativ etter neesten 3 min. Rett i søpla fordi jeg hadde småå blodig slim på papiret Sorry info. Så skulle jeg hive tampong nå, og testen er sånn?? Har noen opplevd dette før? Er den positiv, er det skygge? Jeg tør ikke tro noe som helst. Men har noen noe fornuftig å si meg her?

Det har skjedd meg også før, testen ble kjempepositiv etter fristen. Men var dessverre ikke gravid. Har lært meg å ikke lese etter tidsfristen etter det...

Det har skjedd meg også før, testen ble kjempepositiv etter fristen. Men var dessverre ikke gravid. Har lært meg å ikke lese etter tidsfristen etter det...
Ja det viste seg å stemme for meg også. Bare at jeg kasta testen før det var gått 3 min, så jeg visste ikke når streken dukket opp. Veldig uheldig at det skulle skje akkurat nå bare. Men kanskje det var meningen, så det føles enda bedre å få hjelp :) tok første sprøyte igår, så det er jo en trøst at kanskje i oktober får jeg en faktisk reell sjangs til en ekte positiv test =)

Ja det viste seg å stemme for meg også. Bare at jeg kasta testen før det var gått 3 min, så jeg visste ikke når streken dukket opp. Veldig uheldig at det skulle skje akkurat nå bare. Men kanskje det var meningen, så det føles enda bedre å få hjelp :) tok første sprøyte igår, så det er jo en trøst at kanskje i oktober får jeg en faktisk reell sjangs til en ekte positiv test =)

Krysser fingrene for deg :)

Hadde 3 positive tester forrige uke. Begynte så å blø (1 uke over IKM) håpet det var festeblødning jeg fikk men nå ser jeg ingen strek[emoji17]
Gjør dere ?
IMG_1662.JPG
IMG_1663.JPG

Back
Topp