Ser!!Noen som ser? 7DPO

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser!!Noen som ser? 7DPO

Ser strekNoen som ser? 7DPO
Dpo9. Skal vi se, dagens bilder.
Dag 10 etter ovitrelle, den skal i teorien være ute. Men som dere ser er den ikke det(nederst test fra i dag og bildet er redigert for å få frem litt farger). Vis vedlegget 273314
Jeg føler meg akkurat som normalt i dpo land, er nok borte streken i morgen tenker jeg.
Nei det er jo det som er merkelig, men jeg stoler ikke på kroppen minHm, men den har jo ikke blitt svakere i dag?[emoji848] Krysser fingrene for deg!
Håper det er baby strek og at det er ekte fremgang. Jeg er optimistDpo9. Skal vi se, dagens bilder.
Dag 10 etter ovitrelle, den skal i teorien være ute. Men som dere ser er den ikke det(nederst test fra i dag og bildet er redigert for å få frem litt farger). Vis vedlegget 273314
Jeg føler meg akkurat som normalt i dpo land, er nok borte streken i morgen tenker jeg.
Dpo9. Skal vi se, dagens bilder.
Vis vedlegget 273387
Åååh herreguuud!! Er liksom på cd 74, hatt mange negative tester så ga opp testingen! Helt til jeg så disse testene på tilbud å bestilte for å ha.. testetøs som jeg er, tok jeg en, å sånn ble den[emoji7][emoji28] jeg er altså i sjokk!!! [emoji28]
BabyVis vedlegget 273387
Åååh herreguuud!! Er liksom på cd 74, hatt mange negative tester så ga opp testingen! Helt til jeg så disse testene på tilbud å bestilte for å ha.. testetøs som jeg er, tok jeg en, å sånn ble den[emoji7][emoji28] jeg er altså i sjokk!!! [emoji28]

BABY

HURRAHurra![]()

Ser ikkje strek, ser ut som glasset er våt under. Håper jeg tar feil.