lusemus 71
Forumet er livet
Håper det er gullegget som slappFine streker![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det er gullegget som slappFine streker![]()
Takk[emoji5] de gangene jeg har hatt kjemisk har jeg sett antydning til strek ca 8dpo, så har ikke store forhåpninger nå.Håper du får ei spire snart![]()
Andre gang jeg var gravid, så fikk jeg ikke positiv test før uke 7, mistet i uke 8. Så er fortsatt muligMan vet jo aldri, kan være du tester for tidlig
![]()
Takk[emoji5] de gangene jeg har hatt kjemisk har jeg sett antydning til strek ca 8dpo, så har ikke store forhåpninger nå.
Uff, nei. Håper det var noe galt med den testen du tok sist. Det er som du skriver, at håpet ikke er ute før tr er her. Masse lykje6 til, håper du har en spire som Sitter til mål[emoji4]Skjønner det, er fort å miste håpet.
Jeg hadde selv svak positiv test mandag ettermiddag og tirsdag morgen, i dag ettermiddag var streken svakere nesten usynlig. Tr skulle kommet på mandag kom jeg faktisk på i dag.
Var en her inne som sa noe lurt til meg.. Håpet er ikke ute denne gang før tr kommer![]()
Håper det er gullegget som slapp
Uff, nei. Håper det var noe galt med den testen du tok sist. Det er som du skriver, at håpet ikke er ute før tr er her. Masse lykje6 til, håper du har en spire som Sitter til mål[emoji4]
Syns jeg kan se noe på det siste bildet. Håpehåpehåpe! Er det samme type tester som du har tatt tidligere? Det kan jo være det som gir forskjellig styrke i strekene.Vis vedlegget 271068Vis vedlegget 271069
Slik så mine ut i dag på ettermiddagen.
Så vet ikke helt hva jeg skal tro. Jeg ser streken, noen ser den mens andre ikke.
Skal ta test i morgen på morgenurin, for å være sikker.
Håper enda. Masse lykke til, til deg å[emoji4][emoji4]
Syns jeg kan se noe på det siste bildet. Håpehåpehåpe! Er det samme type tester som du har tatt tidligere? Det kan jo være det som gir forskjellig styrke i strekene.
Hei, jeg kan svare deg litt herHei flotte jenter. Har et lite spørsmål som jeg ikke helt vet hvor jeg skal stille, men siden dere er aktive prøvere satser jeg på å spør dere, blir det helt feil håper jeg dere kan guide meg til riktig plass å spør.
Ser ut som pp 9 ikke hadde hellet med seg og jeg begynner å bli utålmodig.. jeg tenker at det kanskje kan være lurt med en kontroll for å finne ut om vi trenger noe "drahjelp" for å si det slik. Men hvor starter jeg den prosessen? Burde jeg gå til fastlege og få henvisning til noe, eller ta direkte kontakt med privat klinikk eller gynekolog. Hva er best? Og er det ikke like lurt at de tester mannens svømmere samtidig ved kjøp av en slik pakke hvor begge blir sjekket?
Jeg kjenner virkelig på skuffelsen hver gang tr kommer og jeg blir jo ikke yngre akkurat.. ble 30 i sommer..
Jeg trenger litt råd til hvilket steg som er det neste nå.
)Jeg dro tidlig til fastlege grunnet ekstremt lange sykluser.. Så jeg var hos gynekolog for en sjekk og celleprøve osv.. Men Jeg fikk beskjed at vi måtte prøve 1 år før han fikk sjekket sæden.. Jeg er 26 år og han 29 så jeg vet ikke om alderen har noe å si om man får fortere hjelp siden du er 30. Det er jo billigere å bli henvist gjennom legen men det kan ta tid.. Privat gynekolog kan hjelpe deg raskere men koster en del mer.. Jeg tror kanskje du får beskjed å prøve et år først men jeg er litt usikker.. Uansett ville jeg nok tatt kontakt med fastlege også kan du vurdere utifra den timen. Ønsker deg masse lykke til [emoji173]️Hei flotte jenter. Har et lite spørsmål som jeg ikke helt vet hvor jeg skal stille, men siden dere er aktive prøvere satser jeg på å spør dere, blir det helt feil håper jeg dere kan guide meg til riktig plass å spør.
Ser ut som pp 9 ikke hadde hellet med seg og jeg begynner å bli utålmodig.. jeg tenker at det kanskje kan være lurt med en kontroll for å finne ut om vi trenger noe "drahjelp" for å si det slik. Men hvor starter jeg den prosessen? Burde jeg gå til fastlege og få henvisning til noe, eller ta direkte kontakt med privat klinikk eller gynekolog. Hva er best? Og er det ikke like lurt at de tester mannens svømmere samtidig ved kjøp av en slik pakke hvor begge blir sjekket?
Jeg kjenner virkelig på skuffelsen hver gang tr kommer og jeg blir jo ikke yngre akkurat.. ble 30 i sommer..
Ser ikke11 dpo, ser dere noe? Vis vedlegget 271100Vis vedlegget 271101
Hei flotte jenter. Har et lite spørsmål som jeg ikke helt vet hvor jeg skal stille, men siden dere er aktive prøvere satser jeg på å spør dere, blir det helt feil håper jeg dere kan guide meg til riktig plass å spør.
Ser antydning til noe på det øverste bildet10 dpo. Noen som kan se noe? Jeg skimter en strek [emoji4]Vis vedlegget 271111Vis vedlegget 271112
Her ser jeg strek! [emoji1]10 dpo. Noen som kan se noe? Jeg skimter en strek [emoji4]Vis vedlegget 271111Vis vedlegget 271112
Kan skimte noe på det første bildet, usikker på om det er farge.11 dpo, ser dere noe? Vis vedlegget 271100Vis vedlegget 271101