lusemus 71
Forumet er livet
Je
Jeg håper og håper noAbsolutt lovende!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg håper og håper noAbsolutt lovende!
Jeg håper og håper no. Håper på MIRAKLER.Masse lykke til [emoji173]️ Ser strekene! Håper det er terminspire denne gangen [emoji5]
Barre og svi av ein test detJeg er så gira på å teste at jeg seriøst KLIKKER snart. Dagene går så sent!!!!
Men er bare 5 DPO så det er jo helt umulig at det viser noeBarre og svi av ein test det![]()

Jeg svidde av på 5 dpo og var jo sef negativ.Men er bare 5 DPO så det er jo helt umulig at det viser noe![]()
Ikke sant. Må prøve å tenke fornuftig nå. Hver pp kan ikke være sånn at jeg bruker tester fra 5dpoJeg svidde av på 5 dpo og var jo sef negativ.
dessuten er det så kjipt å få negativ. Jeg vil prøve å holde meg til 7 DPO. Tror ikke jeg klarer lenger enn detSer den, da håper me på noe svakt 7 dpoIkke sant. Må prøve å tenke fornuftig nå. Hver pp kan ikke være sånn at jeg bruker tester fra 5dpodessuten er det så kjipt å få negativ. Jeg vil prøve å holde meg til 7 DPO. Tror ikke jeg klarer lenger enn det
Jeg testa i morges 5 dpo, var jo overraskende negativ [emoji14]Men er bare 5 DPO så det er jo helt umulig at det viser noe![]()
Haha ikke santJeg testa i morges 5 dpo, var jo overraskende negativ [emoji14]
hadde studert den og sikkert funnet en strek som bare var i mitt hode om jeg testet idag 
Kastet den før jeg så noe som helst strek på den, inne på et offentlig toalett så at det blir vanskelig å hente den opp igjen [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]Haha ikke santhadde studert den og sikkert funnet en strek som bare var i mitt hode om jeg testet idag
![]()
Hahaha like greit kanskjeKastet den før jeg så noe som helst strek på den, inne på et offentlig toalett så at det blir vanskelig å hente den opp igjen [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Kastet den før jeg så noe som helst strek på den, inne på et offentlig toalett så at det blir vanskelig å hente den opp igjen [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
selvfølgelig dere her inne
For føler at den bare er negativ. 

Trengte noen å få råd av og det er jo ingen tvil hvem jeg da kan skrive / spørreselvfølgelig dere her inne
Jeg vet ikke om det er TR jeg har fått eller ikke, har hatt små blødninger / litt blødninger. Det har ikke
vært ekstreme blødninger. Er fortsatt kvalm som jeg har vært i ca. 2 uker i strekk
Akkurat nå føler jeg ikke særlig for att jeg skal ta en gtestFor føler at den bare er negativ.
utenom kvalmen, har jeg vondt i korsryggen, hode og ikke så veldig hoven pupper men
Hva syns dere jeg bør gjøre? ta en en test eller vente?![]()
Første g-test tatt, 5dpo! Ganske hvit foråsidetsånn[emoji28] testetøøøøøs
Har du ikke tatt en test i det hele tatt? Da hadde jeg hvertfall tatt en test i morgentidlig [emoji4] og evt ringe legen og be om å måle HCG nivået.
Jeg har ikke tatt test ennå, er redd for at den skal være negativ. Men får ikke svar heller hvis jeg ikke tar test![]()
Jeg har ikke tatt test ennå, er redd for at den skal være negativ. Men får ikke svar heller hvis jeg ikke tar test![]()

vi vil vite