Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk søte deg. Her har jeg prøvd i over 6 år. Har hatt en god pause så nå er vi klare for nye runder. Skulle jeg over formodning være gravid så er dette hjemmelaget![]()
Tusen takk søte deg. Her har jeg prøvd i over 6 år. Har hatt en god pause så nå er vi klare for nye runder. Skulle jeg over formodning være gravid så er dette hjemmelaget![]()
Wow BABY10 dpo:
Vis vedlegget 265041Vis vedlegget 265042
Tatt nå i ettermiddag. Vet ikke når jeg tisset sist + at jeg har drikke en del vannkastet opp i morges så kroppen er så som så
![]()

Vi har prøvd i snart 9 år. Spiren nå er hjemmelaget. Jeg bare håper det er vår tur denne gangen. Og pauser er viktig, ellers blir man fullstendig koko.
Eg beundrer virkelig dere som har holdt på lenge .. eg syns det er tungt å kanskje være i pp6 no.. Trodde det skulle gå ganske fort siden eg bare er 22 år gammel, men så feil kan man ta ..!
Det er så merkelig det at når man vil så inderlig bli gravid så legger man så mye mer merke til alle andre som er gravid rundt en! Føler alle er gravid rundt meg eg..![emoji28]
Trodde heller ikke det skulle ta så lang tid. Men nå i pp10, 1 MA og mest sannsynlig en kjemisk på den tid. Har 2 fra før som ikke var planlagt, så trodde jo at dette skulle gå kjapt, men nei.. 29 år nå, så når jeg blir 30 så skal vi avslutte prøvingen.Eg beundrer virkelig dere som har holdt på lenge .. eg syns det er tungt å kanskje være i pp6 no.. Trodde det skulle gå ganske fort siden eg bare er 22 år gammel, men så feil kan man ta ..!
Det er så merkelig det at når man vil så inderlig bli gravid så legger man så mye mer merke til alle andre som er gravid rundt en! Føler alle er gravid rundt meg eg..![emoji28]
Trodde heller ikke det skulle ta så lang tid. Men nå i pp10, 1 MA og mest sannsynlig en kjemisk på den tid. Har 2 fra før som ikke var planlagt, så trodde jo at dette skulle gå kjapt, men nei.. 29 år nå, så når jeg blir 30 så skal vi avslutte prøvingen.
10 dpo:
Vis vedlegget 265041Vis vedlegget 265042
Tatt nå i ettermiddag. Vet ikke når jeg tisset sist + at jeg har drikke en del vannkastet opp i morges så kroppen er så som så
![]()
Hvordan tolker dere denne EL testen? Posetiv eller negativ?Vis vedlegget 265086
Denne er negativ. Her ser du bilde av min positive EL test denne pp.Hvordan tolker dere denne EL testen? Posetiv eller negativ?Vis vedlegget 265086
Hvordan tolker dere denne EL testen? Posetiv eller negativ?Vis vedlegget 265086
Da er det og sette i gang. Wow