Oss testetøser imellom

10 dpo:
IMG_6747.jpg
IMG_6748.jpg

Tatt nå i ettermiddag. Vet ikke når jeg tisset sist + at jeg har drikke en del vann :p kastet opp i morges så kroppen er så som så :p

Tusen takk søte deg. Her har jeg prøvd i over 6 år. Har hatt en god pause så nå er vi klare for nye runder. Skulle jeg over formodning være gravid så er dette hjemmelaget :)

Har hørt om flere som prøver lenge, går gjennom alt mulig og plutselig så sitter den helt av seg selv! Du får nok en spire snart skal du se!

Vi har prøvd i snart 9 år. Spiren nå er hjemmelaget. Jeg bare håper det er vår tur denne gangen. Og pauser er viktig, ellers blir man fullstendig koko.

Eg beundrer virkelig dere som har holdt på lenge .. eg syns det er tungt å kanskje være i pp6 no.. Trodde det skulle gå ganske fort siden eg bare er 22 år gammel, men så feil kan man ta ..!

Det er så merkelig det at når man vil så inderlig bli gravid så legger man så mye mer merke til alle andre som er gravid rundt en! Føler alle er gravid rundt meg eg..![emoji28]

Eg beundrer virkelig dere som har holdt på lenge .. eg syns det er tungt å kanskje være i pp6 no.. Trodde det skulle gå ganske fort siden eg bare er 22 år gammel, men så feil kan man ta ..!

Det er så merkelig det at når man vil så inderlig bli gravid så legger man så mye mer merke til alle andre som er gravid rundt en! Føler alle er gravid rundt meg eg..![emoji28]

Jeg kjenner den følelsen. De siste årene har alle rundt oss fått barn, og vi er de siste i vennegjengen og familien uten barn. Og jeg blir jo ikke akkurat yngre, fyller snart 37. Hadde egentlig bestemt meg for å gi opp da jeg ble 35, men er glad jeg ikke gjorde det.
Og nyt nå tiden uten barn. Dessuten mye morsommere å prøve om man klarer å ha det litt gøy innimellom ;-)

Trodde heller ikke det skulle ta så lang tid. Men nå i pp10, 1 MA og mest sannsynlig en kjemisk på den tid. Har 2 fra før som ikke var planlagt, så trodde jo at dette skulle gå kjapt, men nei.. 29 år nå, så når jeg blir 30 så skal vi avslutte prøvingen.

Trodde heller ikke det skulle ta så lang tid. Men nå i pp10, 1 MA og mest sannsynlig en kjemisk på den tid. Har 2 fra før som ikke var planlagt, så trodde jo at dette skulle gå kjapt, men nei.. 29 år nå, så når jeg blir 30 så skal vi avslutte prøvingen.

Det klaffer for oss snart! Det er eg sikker på!

Akuratt no sitter eg å kjenner på en litt merkelig følelse nede i magen/livmoren .. eg svir av en test enten imorgentidlig eller mandag morgen!
Føles litt ut som eg er oppblåst i livmoren på en måte?

Har sett for meg at eg skal ta en test når mannen er reist på jobb, får eg positiv test så bærer det rett på en butikk etter jobb å kjøpe en body eller noe å gi det som presang når mannen er hjemme!
Ifølge terminkalkulatoren på babyverden nettsiden kan eg få positiv test idag, men eg tørr ikke ta noe før imorgen eller mandag [emoji15]

Hååper på positiv test imorgen med mindre tr kommer inatt!

Hvordan tolker dere denne EL testen? Posetiv eller negativ?
Image1530398663.419854.jpg

Tok testar i dag også, 12 dpo.
Men testene er så svake at eg får det ikkje med på bilde engang [emoji17]
Kjenner det uroar meg litt, håper det ikkje ender i kjemisk..

Men - I dag tok eg både babyplan tidlig og babyplan vanlig. Og eg skimta egentlig meir på den ordinære enn den early!
Andre som har brukt begge desse på samme urin?
Tok også eg one step (25ml), og den er mykje sterkare enn begge babyplan.
Heilt motsatt av forventa.

20180701_094312.jpg

Til tross for en pp med andre symptomer enn før, store ømme og kløende pupper som eg ikke pleier å ha før ikm, oppblåst til de grader pleier eg heller ikke være og flere andre symptomer, og tr forsinket, så ble der negativ test idag..
Pittelitt rosa på papiret på morgenurin idag, men tok testen forde for eg pleier å våkne til mye blod når eg har tr..

Eneste positive med at det ikke gikk denne pp er at eg slipper å komme med masse rare unnakyldninger på festivaler i sommer som bilett er bestilt til .. [emoji28][emoji24]

Neste pp håper eg inderlig det klaffer!

Babystøv til alle dere andre! [emoji4][emoji173]️

Image1530437015.635124.jpg

Back
Topp