Oss testetøser imellom

Kan noen hjelpe meg litt? One step tester fra eBay. Er det der streken skal være? Eller er dette feil på testen?
Tror ikke den skal være så langt på venstre siden?

Her er hvertfall min onestep
5F249746-8E21-431E-92CF-B5AF6F58DF4A.jpeg

Jo men de er på 25mlu.. kommer ingenting på de.. :(
Ååå :( ta en ny av disse du har da ;) eller tenker du å vente til i morgen? Du er vel 9DPO i dag?

Ååå :( ta en ny av disse du har da ;) eller tenker du å vente til i morgen? Du er vel 9DPO i dag?
Tok en men viste ingenting... er 10 dpo.. fortsatt tidlig kanskje men forventet liksom å få på den på 10.. menmen...får prøve igjen imorgen..

Tok en men viste ingenting... er 10 dpo.. fortsatt tidlig kanskje men forventet liksom å få på den på 10.. menmen...får prøve igjen imorgen..
Fortsatt tidlig :) den ble kanskje ikke tatt på morgenurin heller?

Jeg mistet alt troa på 10 dpo. Jeg får positive fra 7 dpo. Siden du fikk positiv test på 10 dpo er jo håp enda.
Ja det er jo i teorien det... testet svakt positivt 10 dpo med 10mlu babyplan forrige gang... har ikke disse nå,bare one step fra ebay og det kan jo være disse er dårlige... jeg har jo ikke noen god erfaring med eggløsningstestene deres vertfall.. Så jeg håper jo det bare er for tidlig...

Ja det er jo i teorien det... testet svakt positivt 10 dpo med 10mlu babyplan forrige gang... har ikke disse nå,bare one step fra ebay og det kan jo være disse er dårlige... jeg har jo ikke noen god erfaring med eggløsningstestene deres vertfall.. Så jeg håper jo det bare er for tidlig...
Dei one step er ikkje så sensitive som babyplan sine. Min erfaring.

Back
Topp