Smule
Elsker forumet
Tror ikke den skal være så langt på venstre siden?Kan noen hjelpe meg litt? One step tester fra eBay. Er det der streken skal være? Eller er dette feil på testen?
Her er hvertfall min onestep
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke den skal være så langt på venstre siden?Kan noen hjelpe meg litt? One step tester fra eBay. Er det der streken skal være? Eller er dette feil på testen?
Ja det var det jeg trodde..Tror ikke den skal være så langt på venstre siden?
Her er hvertfall min onestep Vis vedlegget 260351
Du har ingen annen type du kan ta da?Ja det var det jeg trodde..![]()

Tok bilde ditt og redigerte lys og kontrast [emoji4]Vis vedlegget 260349
Jo men de er på 25mlu.. kommer ingenting på de..Du har ingen annen type du kan ta da?
Har troen på denne pp’en for dere altså!!![]()
Ser en anelse skygge på den nederste, men det kan jo være bare en skygge, det får tiden vise [emoji4]Tok bilde i annet lysVis vedlegget 260353
Ser en anelse skygge på den nederste, men det kan jo være bare en skygge, det får tiden vise [emoji4]
ÅååJo men de er på 25mlu.. kommer ingenting på de..![]()
Tok en men viste ingenting... er 10 dpo.. fortsatt tidlig kanskje men forventet liksom å få på den på 10.. menmen...får prøve igjen imorgen..Åååta en ny av disse du har da
eller tenker du å vente til i morgen? Du er vel 9DPO i dag?
Der er noe. Skimter noe.Tok bilde i annet lysVis vedlegget 260353
Krysser og håper. Lever i troa enda jeg.Tok en men viste ingenting... er 10 dpo.. fortsatt tidlig kanskje men forventet liksom å få på den på 10.. menmen...får prøve igjen imorgen..
Det er godt noen gjør det..Krysser og håper. Lever i troa enda jeg.
Fortsatt tidligTok en men viste ingenting... er 10 dpo.. fortsatt tidlig kanskje men forventet liksom å få på den på 10.. menmen...får prøve igjen imorgen..
Joda,holdt meg nesten hele natten for å samle opp...Fortsatt tidligden ble kanskje ikke tatt på morgenurin heller?
Anyway, jeg har trua!!Joda,holdt meg nesten hele natten for å samle opp...hehe..
Jeg mistet alt troa på 10 dpo. Jeg får positive fra 7 dpo. Siden du fikk positiv test på 10 dpo er jo håp enda.Det er godt noen gjør det..vet ikke om jeg klarer...
Tusen takk for detAnyway, jeg har trua!!
Ja det er jo i teorien det... testet svakt positivt 10 dpo med 10mlu babyplan forrige gang... har ikke disse nå,bare one step fra ebay og det kan jo være disse er dårlige... jeg har jo ikke noen god erfaring med eggløsningstestene deres vertfall.. Så jeg håper jo det bare er for tidlig...Jeg mistet alt troa på 10 dpo. Jeg får positive fra 7 dpo. Siden du fikk positiv test på 10 dpo er jo håp enda.
Dei one step er ikkje så sensitive som babyplan sine. Min erfaring.Ja det er jo i teorien det... testet svakt positivt 10 dpo med 10mlu babyplan forrige gang... har ikke disse nå,bare one step fra ebay og det kan jo være disse er dårlige... jeg har jo ikke noen god erfaring med eggløsningstestene deres vertfall.. Så jeg håper jo det bare er for tidlig...