Bkno0175672
Flørter med forumet
Ahhhh, de beste testene! De som er fra Babyplan er elendige i forhold. Elsk på Wondfo!Dette er de alle vi andre savner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ahhhh, de beste testene! De som er fra Babyplan er elendige i forhold. Elsk på Wondfo!Dette er de alle vi andre savner

Ser streken. Håper den blir sterkere [emoji173]
De beste jeg har brukt, men de forsvant vel sent i høst såvidt jeg husker. Liker ikke babyplan som liksom skal være de samme testene like braEr de testene bra?
Har brukt slike før og var veldig fornøyd da men ikke denne gangen![]()
Ser streken. Håper den blir sterkere [emoji173]
Vis vedlegget 252634
Kjenner godt eggløsningen på høyre side [emoji28]
Vil det si at eggløsningen skjer i morgen?
I morgen eller onsdag![]()
Ser!Ser dere den "noe" streken? Ønsker meg 2 tydelige streker.Vis vedlegget 252646Vis vedlegget 252647
Klarte og holde meg i nesten 5 timer uten å drikke så mye før jeg tok denne. Så håper på skikkelig strek.Ser!
Knall positive EL tester hos meg i dag og max på monitoren. Sex med mannen lørdagskveld, i går kveld og vi skal ha en runde i morgen tidlig. Vil tro EL er i morgen! [emoji7]
Med andre ord onsdag i neste uke kommer jeg til å bombe dere med g-tester! Skal tisse på pinne hver gang jeg går på do!! [emoji28][emoji23]
Ser stor forandring, fin stigning hele veien. Du kan sikkert slutte å teste nå!Dagens nederst. Øverste i går . Forandring? Men fader for en dårlig farge det er i de testene! Nå gleder eg meg til eg får digital i posten i måren eller torsdag! Den skal taes torsdag eller fredag, og håååper da på 2-3.
Dagens nederst. Øverste i går . Forandring? Men fader for en dårlig farge det er i de testene! Nå gleder eg meg til eg får digital i posten i måren eller torsdag! Den skal taes torsdag eller fredag, og håååper da på 2-3.
Dagens herregud asså[emoji849][emoji23][emoji85] testemani[emoji85]
Vis vedlegget 252741
Velkommen i klubben.Jeg og er testoman.
Venter på 35 stk billigtester nå[emoji85]