så bra ! tusen takk [emoji4] får teste vidre i morgen [emoji3]Den ser veldig positiv ut for meg! Gratulerer!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så bra ! tusen takk [emoji4] får teste vidre i morgen [emoji3]Den ser veldig positiv ut for meg! Gratulerer!!
Ja Gratulerer så mye
10 dpo , denne er vell positiv [emoji3]?
Jepp
Du da? Hvordan har testingen gått idag?Den ser veldig positiv ut for meg! Gratulerer!!
Du da? Hvordan har testingen gått idag?
Øverste er tatt mens Ovitrelle fremdeles var i kroppen (hcg), nederste tatt nå 10dpo og 12 dager siden Ovitrelle.
I virkeligheten ser jeg en uuuultrasvak strek. Ser dere noe? Tar ny 12dpo.Vis vedlegget 235315
Det må den jo være[emoji7] gratulerer [emoji173]
Ser den jegØverste er tatt mens Ovitrelle fremdeles var i kroppen (hcg), nederste tatt nå 10dpo og 12 dager siden Ovitrelle.
I virkeligheten ser jeg en uuuultrasvak strek. Ser dere noe? Tar ny 12dpo.Vis vedlegget 235315
Jeg tok min Ovitrelle 19 oktober og fikk EL 21 oktober. Har du tatt den før?Kaaanskje hvis jeg legger godviljen til [emoji28] ser ut som vi har tatt ovitrelle nesten samtidig, jeg var på dag 10 etter ovitrelle i går, fikk da blenda test (kanskje ikke så rart siden det var ca 8dpo hvis jeg fikk eggløsning).
Ser du den nederste?Ser den jeg
Jeg tok min Ovitrelle 19 oktober og fikk EL 21 oktober. Har du tatt den før?
Ja svakt.Ser du den nederste?
takk [emoji3]Ja Gratulerer så mye