Oss testetøser imellom

Cd 8, får vel bare begynne å legge inn aksjer.. Monitoren spør ikke om tester før på torsdag [emoji29][emoji28]
82a7a2c647f4e6caf05cf6cf494fd3e6.jpg

Du da? Hvordan har testingen gått idag? :)

Testet etter en urolig natts søvn hvor jeg tisset tre ganger i løpet av natten. Helt likt resultat som i går kveld, hverken mer eller mindre. Får teste på nytt i kveld, men heller mot at det sikkert bare er tullestrek. Litt spennende er det uansett [emoji56]

:smiley-angelic002
1F982081-7F7A-4BB3-8D2C-4AD10246F51C.jpeg
Dagens test er 7dpo etter mine beregninger. fant noen tester fra ToStreker som går ut i desember i øverst i skapet, så lå bare bruke den opp :dance018 men syns jeg kan skimte noe på denne:wideyed:

Øverste er tatt mens Ovitrelle fremdeles var i kroppen (hcg), nederste tatt nå 10dpo og 12 dager siden Ovitrelle.
I virkeligheten ser jeg en uuuultrasvak strek. Ser dere noe? Tar ny 12dpo.
Screenshot_20171031-103841.jpg

Øverste er tatt mens Ovitrelle fremdeles var i kroppen (hcg), nederste tatt nå 10dpo og 12 dager siden Ovitrelle.
I virkeligheten ser jeg en uuuultrasvak strek. Ser dere noe? Tar ny 12dpo.Vis vedlegget 235315

Kaaanskje hvis jeg legger godviljen til [emoji28] ser ut som vi har tatt ovitrelle nesten samtidig, jeg var på dag 10 etter ovitrelle i går, fikk da blenda test (kanskje ikke så rart siden det var ca 8dpo hvis jeg fikk eggløsning).

Kaaanskje hvis jeg legger godviljen til [emoji28] ser ut som vi har tatt ovitrelle nesten samtidig, jeg var på dag 10 etter ovitrelle i går, fikk da blenda test (kanskje ikke så rart siden det var ca 8dpo hvis jeg fikk eggløsning).
Jeg tok min Ovitrelle 19 oktober og fikk EL 21 oktober. Har du tatt den før?

Jeg tok min Ovitrelle 19 oktober og fikk EL 21 oktober. Har du tatt den før?

Dageb før meg da [emoji4] nei dette var første gang. Har et barn fra før jeg fikk på naturlig vis (hadde stort vekttap som kickstartet eggløsningen den gang).

Tror jeg prøver meg på en test i morgen, selv om jeg ikke har troen på denne pp.

Back
Topp