Oss testetøser imellom

12 DPO i dag, hva tenker dere om disse testene ? Er det positivt?
 

Vedlegg

  • 66F21E1E-C92B-4C44-B67E-8AF38BA9D9F5.jpeg
    66F21E1E-C92B-4C44-B67E-8AF38BA9D9F5.jpeg
    40,4 KB · Visninger: 164
12 DPO i dag, hva tenker dere om disse testene ? Er det positivt?

Når begynte du å testa? Klarte ikkje heilt å lesa tydlig på dei nederste.Viss det kun er 2-3 daga, så synst eg det ser lovande ut Men ser jo tydelige streka da! Mine va kjempesvake på dpo 11 og 12, kun eg som såg dei :D synst den øverste ser veldig fin ut! Kryssa fingrane!
 
Når begynte du å testa? Klarte ikkje heilt å lesa tydlig på dei nederste.Viss det kun er 2-3 daga, så synst eg det ser lovande ut Men ser jo tydelige streka da! Mine va kjempesvake på dpo 11 og 12, kun eg som såg dei :D synst den øverste ser veldig fin ut! Kryssa fingrane!

jeg begynte å teste for 2 dager siden, den mest utydelige er dpo 10. Spennendes dager dette :) angrer på at jeg startet dette testkjøret, hehe
 
15 dpo. Hadde ikm igår, og fortsatt ikke et snev av tegn til at tanta kommer heller! Får ikke testet før i morgen. Har hatt svake streker på de siste testene, litt sterkere strek igår.

Symptomer: UFATTELIG kveldstrøtt. Sovnet av på sofaen de siste 4-5 kveldene Begynt å bli litt småkvalm innimellom også, og litt stikkinger i lyskene. Hvis ikke jeg er gravid, så tuller kroppen så sykt med meg :oops:
 
Hei, tok en vanlig babyplan test som viste svakt strek, la det ut her i går. Kjøpte rfsu tidlig test og denne var også svak strek på, har ikm mellom i morgen/søndag. Har ikke testet etter El men hadde ekstremt El smerter 11,12. Nå lurer jeg på om jeg er gravid eller om det bare er en kjemisk eller hva det er. Noen som har lyst t å gi meg noen erfaringer?
Hvordan går det? Har du testet noe mer? Hvis det er kjemisk så kommer mensen, hvis ikke så er strek en strek. Det var vel ikke akkurat til hjelp men:laughing002
 
Hei :D
Slenger inn bildene av testene mine di siste dagene her :) hva tenker dere?
Hadde positiv cb digital lørdag 19.sept, positiv rfsu tidlig søndag 20.sept, negativ rfsu digital mandags morning, positiv metode test mandag ettermiddag(bare holdt meg i 2 timer) :)
Gratulerer:Heartbigred jeg har selv ikke fått positivt med cb digital når det har vært kjemisk, men har fått det til de to barna jeg har nå:notworthy
 
Det sies sjansene er store for å bli gravid igjen raskt etter kjemisk pga de graviditetsbevarende hormonene. Virker som at det ligger noe i det, er så mange som får det til like etter nå :smiley-bounce012 Glad på dine vegne!
Oii så spennende! Hadde kjemisk selv sist pp, håper dette stemmer! :smiley-bounce015
 
Gratulerer:Heartbigred jeg har selv ikke fått positivt med cb digital når det har vært kjemisk, men har fått det til de to barna jeg har nå:notworthy
Di holder seg positive, men tenkte å få tatt blodprøve i morgen og onsdag for å sjekke stigning :) har hatt litt blødnong når jeg tisser så vil være på den sikre siden :)
 
Hvordan går det? Har du testet noe mer? Hvis det er kjemisk så kommer mensen, hvis ikke så er strek en strek. Det var vel ikke akkurat til hjelp men:laughing002

Nei veldig usikker gitt. Har ikm i går/idag å ingen TR enda. Tok en test i mårrest å den var veldi svak altså. Så vidt den vises her da men i virkeligheten kan jeg ha den på avstand å se noe der værtfall. Elendig kvalitet når man legger det ut her, hehe :p
 

Vedlegg

  • IMG_20200927_113511.jpg
    IMG_20200927_113511.jpg
    20,1 KB · Visninger: 115
Nei veldig usikker gitt. Har ikm i går/idag å ingen TR enda. Tok en test i mårrest å den var veldi svak altså. Så vidt den vises her da men i virkeligheten kan jeg ha den på avstand å se noe der værtfall. Elendig kvalitet når man legger det ut her, hehe :p

Kanskje vises bedre på dette bilde
 

Vedlegg

  • IMG_20200927_113353.jpg
    IMG_20200927_113353.jpg
    19,5 KB · Visninger: 95
15 dpo. Hadde ikm igår, og fortsatt ikke et snev av tegn til at tanta kommer heller! Får ikke testet før i morgen. Har hatt svake streker på de siste testene, litt sterkere strek igår.

Symptomer: UFATTELIG kveldstrøtt. Sovnet av på sofaen de siste 4-5 kveldene Begynt å bli litt småkvalm innimellom også, og litt stikkinger i lyskene. Hvis ikke jeg er gravid, så tuller kroppen så sykt med meg :oops:


Jeg har hatt svake streker så vidt man kan se dem, har ikm idag/igår å ingen TR enda. Veldig trøtt av meg, å føler meg støl i puppene å nederst i magen, uggen og kvalm i rykk å napp ..må si at om det ikke er noe så kødder kroppen min også. Føler seg nesten hypokonder å lurt om dette ikke er noe:banghead::dead::wtf:
 
Jeg har hatt svake streker så vidt man kan se dem, har ikm idag/igår å ingen TR enda. Veldig trøtt av meg, å føler meg støl i puppene å nederst i magen, uggen og kvalm i rykk å napp ..må si at om det ikke er noe så kødder kroppen min også. Føler seg nesten hypokonder å lurt om dette ikke er noe:banghead::dead::wtf:
Jaa ikkesant! Jeg er nesten 100% sikker på at jeg er gravid, kan ikke skjønne noe annet! Skal ta en digital CB i morgen, for å få svaret svart på hvitt :oops: Enten blir jeg veldig skuffet, eller veldig glad. Håper såklart at tanta holder seg unna, men føler jeg blir litt lettet hvis det skjer. Da kan jeg begynne å fokusere på noe annet. Uansett hvor jeg er, så ser jeg babyer eller gravide, eller så blir det alltid snakket om det. Svigerinnen min er gravid, så det blir naturligvis mye babysnakk der. Blir gal av dette :hilarious:
 
Jaa ikkesant! Jeg er nesten 100% sikker på at jeg er gravid, kan ikke skjønne noe annet! Skal ta en digital CB i morgen, for å få svaret svart på hvitt :oops: Enten blir jeg veldig skuffet, eller veldig glad. Håper såklart at tanta holder seg unna, men føler jeg blir litt lettet hvis det skjer. Da kan jeg begynne å fokusere på noe annet. Uansett hvor jeg er, så ser jeg babyer eller gravide, eller så blir det alltid snakket om det. Svigerinnen min er gravid, så det blir naturligvis mye babysnakk der. Blir gal av dette :hilarious:


Uff ja, det er denne uvitenheten som gjør meg gaaal.. Å få så svake tester er frustrerende.. Det er en strek på mine tester, men dem e litt svake til at jeg tørr håpe på at det er babystrek! Samboeren min begynner å bli gal av at jeg er så fram å tilbake å snakker om symptomer osv, haha. Han er sikker på at jeg er gravid, selv me svake tester :woot: skjønner deg godt at du å begynner å bli smågal av denne ventingen å uvitenheten. Håper vi begge får svar snart, om det er det ene eller andre ❤️❤️krysser selvsagt fingrene for spirer på oss ❤️
 
Test tatt i dag etter å ha holdt meg fra å tisse i rundt 1 time:p er 4+4 i dag. Burde den da ha vert på 2-3 eller? :p har hatt litt små blødninger/dråper på papiret gjennom helgen, men veldig lite.
 

Vedlegg

  • Snapchat-237533561.jpg
    Snapchat-237533561.jpg
    30,6 KB · Visninger: 93
Back
Topp