Oss testetøser imellom

:happy093
768DFC26-DBF5-4055-8941-707DB977BF22.jpeg
 
Hei. Denne testen er fra i går på morgenen, den var blendahvit når jeg tok den, men så i går kveld at den hadde to streker! Det er babyplan sin tidlig test, så tror dere det er håp? Jeg er 8 dpo i dag:)
Jeg har fått skyggestrek på de flere ganger, og etter tiden er de jo ikke gyldige:) Er streken rosa? Har du tatt igjen i dag? Håper det er babystrek for deg! :joyful:
 
Jeg har fått skyggestrek på de flere ganger, og etter tiden er de jo ikke gyldige:) Er streken rosa? Har du tatt igjen i dag? Håper det er babystrek for deg! :joyful:

Nei, vet de ikke er gyldige, men fikk et lite håp når jeg så at det plutselig var to steker:angelic:
Ja, jeg vil si den er rosa egentlig.
Jeg tok nå just og den var ganske blenda vil jeg si.. o_O
legger ved bilde av den
 

Vedlegg

  • 6222806B-708F-4BDE-BC52-239781EFA9D6.jpeg
    6222806B-708F-4BDE-BC52-239781EFA9D6.jpeg
    20,5 KB · Visninger: 166
Jeg har fått skyggestrek på de flere ganger, og etter tiden er de jo ikke gyldige:) Er streken rosa? Har du tatt igjen i dag? Håper det er babystrek for deg! :joyful:

Nei, vet de ikke er gyldige, men fikk et lite håp når jeg så at det plutselig var to steker:angelic:
Ja, jeg vil si den er rosa egentlig.
Jeg tok nå just og den var ganske blenda vil jeg si.. o_O
 
Nei, vet de ikke er gyldige, men fikk et lite håp når jeg så at det plutselig var to steker:angelic:
Ja, jeg vil si den er rosa egentlig.
Jeg tok nå just og den var ganske blenda vil jeg si.. o_O
Hadde du holdt deg i 3-4t uten å tisse/drikke? Så tidlig må urinen være konsentrert for å få strek:)
 
Ja, tok den når jeg sto opp.. Så nå er jeg spent på om den også blir sånn etter noen timer :angelic:
Hvor mange dpo er du? Men du burde kaste testene når fristen har gått ut og ikke se på de mer- bare trist å få forhåpninger pga ugyldig resultat:Heartred Kanskje du får positiv om et par dager? Krysser fingrene for deg! :joyful:
 
Ja, tok den når jeg sto opp.. Så nå er jeg spent på om den også blir sånn etter noen timer :angelic:


Det har jeg opplevd mange ganger uten at jeg har vært gravid. Kast de i søpla og ikke se på de igjen. Hvis du er gravid vil det vises på test innen tidsfristen raskt. Lykke til :)
 
:Heartred
Hadde du holdt deg i 3-4t uten å tisse/drikke? Så tidlig må urinen være konsentrert for å få strek:)

Ja, tok den når jeg sto opp..
Hvor mange dpo er du? Men du burde kaste testene når fristen har gått ut og ikke se på de mer- bare trist å få forhåpninger pga ugyldig resultat:Heartred Kanskje du får positiv om et par dager? Krysser fingrene for deg! :joyful:

Jeg er 8 pdo tror jeg! Ja, burde vell bare kaste de heller :rolleyes: Takk, og jeg krysser fingrene for deg også:Heartred
 
:Heartred

Ja, tok den når jeg sto opp..


Jeg er 8 pdo tror jeg! Ja, burde vell bare kaste de heller :rolleyes: Takk, og jeg krysser fingrene for deg også:Heartred
Da er det fortsatt vendig tidlig:) Jeg har fått positive tester først 12-17dpo, men vet en del har positive fra 10dpo her:) Masse lykke til! :Heartred
 
Hei. Noen som har fått skyggestrek på disse?
Er fem uker siden fødsel, og jeg fullammer. Så ikke helt forberedt på om det skulle komme en babystrek allerede nå.
 

Vedlegg

  • BB972ADF-D0FE-4315-BC9C-C8D424014946.png
    BB972ADF-D0FE-4315-BC9C-C8D424014946.png
    92,2 KB · Visninger: 169
Hei. Noen som har fått skyggestrek på disse?
Er fem uker siden fødsel, og jeg fullammer. Så ikke helt forberedt på om det skulle komme en babystrek allerede nå.

Det kan være rester av HCG fra graviditeten din for 5 uker siden!? Du kan ta en test om en uke, om den ikke har steget, så er du ikke gravid:)
 
4 dager til IKM og jeg er kvalm kvalm kvalm! Vil teste, men er tom for både EL og graviditetstester. pakken min fra Fertil drøyer på 3. uken...
 
Back
Topp