Kjenner ikke til denne testen men ser strekenTok en one step test nå i kveld. Klarte ikke å la være etter den streken jeg fikk i dag tidligkommer en tidlig strek men det jeg lurer på er de ikke for tette? Livredd for å få falske/lure streker
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner ikke til denne testen men ser strekenTok en one step test nå i kveld. Klarte ikke å la være etter den streken jeg fikk i dag tidligkommer en tidlig strek men det jeg lurer på er de ikke for tette? Livredd for å få falske/lure streker
![]()
Synes kanskje ikke streken er sterkere fra igår, men jeg ser strek! Er nå oppi 4 tester som er svakt positiv, håperhåper...![]()

Også den like etterpå. Bare litt testegal![]()

Du er nok gravid, gratulerer!Også den like etterpå. Bare litt testegal![]()
Positiv!Synes kanskje ikke streken er sterkere fra igår, men jeg ser strek! Er nå oppi 4 tester som er svakt positiv, håperhåper...![]()
Også den like etterpå. Bare litt testegal![]()

Gratulerer.!! Digital vil slå ut nå med de sterke strekene dine![]()

Tror du det?? Jeg er på jobb 9-21 idag og i morgen, men vurderte å dra å kjøpe digital i pausen slik at jeg kan få testet med digital allerede i morgen tidlig![]()
spiser hatten min om den er negativMin slo ut ved svakere strek enn dinspiser hatten min om den er negativ
![]()
går nok en nå når jeg har pause kl 15-16 
Ååå såpass! Jeg er spent... Nå har jeg nettopp vært og kjøpt to digitale, tenkte jeg skulle vente til i morgen.. men jeg tror ikke jeg klarer å holde meggår nok en nå når jeg har pause kl 15-16
har ikke vært på toalettet siden i morges, skal klare å holde meg i 3 timer til!
![]()
Husk at det kan være forskjell på konsentrasjon i urinen, det kan være forskjell i mengde fargestoff på testene, og hcg dobler seg med et intervall på 48-72 timerJeg er testegal, tiltross for positiv digital igår... men strimmel blir jo ikke sterkere....![]()
Husk at det kan være forskjell på konsentrasjon i urinen, det kan være forskjell i mengde fargestoff på testene, og hcg dobler seg med et intervall på 48-72 timer![]()
blir helt gal av dette, og googler alt mulig. Jeg må vel heller bare ta det med ro og ta ting som de faller seg.. er jo igrunn ikke noe jeg kan gjøre annet enn å krysse fingrene på at den vil sitte hele veien!
Gratulerer!!Wiiii!!

Har du prøvd å sette bildene av testene sammen? Slik at du faktisk ser om det er stigning eller ikke. Mange ganger kan det være at man ikke ser det skikkelig med å bare vurdere "dagens test"Takk den trengte jegblir helt gal av dette, og googler alt mulig. Jeg må vel heller bare ta det med ro og ta ting som de faller seg.. er jo igrunn ikke noe jeg kan gjøre annet enn å krysse fingrene på at den vil sitte hele veien!
![]()
![]()
Har du prøvd å sette bildene av testene sammen? Slik at du faktisk ser om det er stigning eller ikke. Mange ganger kan det være at man ikke ser det skikkelig med å bare vurdere "dagens test"![]()