Oss sykemeldte

Snufla

Elsker forumet
Ja, hvor mange er vi egentlig? Selv er jeg 100% sykemeldt pga bekkenløsning. Vurderer hver uke om jeg skal litt tilbake i jobb, men kjenner at håpet forsvinner mer og mer for hver uke som går..

Ble 40% sykemeldt i dag, sjøl om jeg burde ha 100% men vil ikke være helt borte fra jobb heller. Helt utslitt av å ha vondt, så i mårra skal jeg på sykehuset igjen for å sjekke om jeg har fått gallestein siden det ikke var svangerskapsforgiftning, og jeg ikke har blitt bedre på 4 uker.

Jeg er 100% sykemeldt. Vert det siden starten av oktober.., pga bekkenløsning. Prøvde meg i 50% i desember men etter halvanna uke måtte jeg gi opp pga verre bekken og starten på vonde kynnere. Kommer meg ikke tilbake i jobb før etter permisjonen..

er 100% sykmeldt pga bekkenet og har vært det siden uke 10 ca....kjempekjedelig å gå hjemme, men har endelig fått tilbake energien - så får gjort litt hjemme nå for tiden :)

Ble 100% sykemeldt på mandag pga bekkenet,kynnere,lavt blodtrykk og veldig lav hb,
håper å komme meg i jobb igjen om noen uker......

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Har vært 20% siden uke 14. I går ble jeg 40%. Legen kunne nokk tenkes seg litt mer pga høyt blod trykk, og smerte i rygg på kveldstid. Men jeg syntes 40 holder i første omgang ( får så dårlig samvittighet pga jobben, men vet at jeg ikke skal ha det å heller tenke på meg å barnet ) men vil jo jobbe litt, også ble jeg avdelingsleder i januar, og venter til en ny leder som kommer til mars. Jobben hadde ikke trua med at jeg skulle bli leder igjenn etter som jeg er litt sykmeldt, men da blir innstillingen min at jeg skal vise dem at jeg kan!! Litt domt kanskje..

Har vært 100 % sykemeldt siden oktober. Prøvde meg tilbake på jobb i slutten av november, men holdt bare ut halvannen uke før jeg måtte gi meg pga bekkenet. Skal ikke i jobb igjen før etter permisjonen.

Jeg er sm 40% pga bekkenet. Så jobber annenhver dag, slik at jeg jobber, hviler, jobber osv. Kjenner at det hadde vært det beste med enda en dag fri, men vil ikke pga oppgavene jeg har på jobbben, og at de prøver å tilrettelegge noe for meg.

100% sykemeldt, skal søke om svangerskapspenger og burde egentlig gjort det for lenge siden. Har hatt det litt tøft i begynnelsen av svangerskapet fordi jeg mista i mai, og nå har jo den flotte bekkenløsninga kommet tilbake i tillegg til andre rare ting de ikke finner ut av, men men..holdt ut til januar da hvertfall ;)

Er 50 % sykemeldt nå. Skal til legen om tre uker og da kommer jeg til å be om å få kaste inn håndkleet. Er så utrolig sliten,har vondt i bekkenet og sover nesten ikke om natten, så nå orker jeg snart ikke mer.

Rekker opp hånda, legen tviler på at jeg vil komme tilbake i arb i det hele tatt før etter babyen er født!

100 % sykemeldt fra jobb. Men må ha 2 eksamener før jeg føder :/ har fått bekkenløsning. Mest vondt når jeg sitter, fått mest løsning bak. Hva med dere?

Back
Topp