Oss neste!

Bruker02ma

Andre møte med forumet
Da har mine to venninner fått deres små, og jeg er så misunnelig! Mer babysyk tror jeg ikke man kan bli.
Teller ned dagene til det er vår tur til å holde prinsessa vår i armene! Skal få 59 dager til å suse forbi i en fart slik at vi får se skapningen vi har ventet på i 9mnd:)

heelt enig! er skikkelig utålmodig- men det passer ikke at han kommer riktig enda ;) fra 25. oktober er det greit :-D

Kjenner følelsen. Merker vesla snu og bevege seg. Alt jeg tenkter på er henne. Vanskelig og tenke på noe annet :p Håper virkelig tiden fremover går fort. <3

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Synes egentlig at tida går fort jeg. Uke 33 allerede i morra :D

Nå er det ikke lenge igjen! Er utrolig bra at ingen av oss her inne på forumet har fått ekstremt premature barn :D Stjerne i boka :)
De aller fleste har bikka 30 uker nå, siden jeg er 30 uker på vei i dag, og har termin 28.11!
Vi skal være stolte av at vi har kommet så langt!

Nå er det ikke lenge igjen! Er utrolig bra at ingen av oss her inne på forumet har fått ekstremt premature barn :D Stjerne i boka :)
De aller fleste har bikka 30 uker nå, siden jeg er 30 uker på vei i dag, og har termin 28.11!
Vi skal være stolte av at vi har kommet så langt!
Helt enig! Snart er alle over 30 uker og det er jo veldig betryggende! Jeg er 33+0 i dag og synes at tida plutselig bare flyr avgårde.

Back
Topp