Oslotreff

mammamarte

Elsker forumet
Er det noen som er interessert i nytt Oslotreff? Var jo veldig dårlig oppmøte sist... [&:]

----
De som har lyst:
*ceccemor*
Snøkrystallen
merete_80
Rosa83
Leahsinmamma?
TwistedSister
HegeS79
lillerose81
Ilma
jas
mammamarte

Hvis dagen passer hadde det vært hyggelig det. [:)]

Har fortsatt veldig lyst jeg også...!

Hvilken dag passer da?

Torsdag 2. april f.eks?

Flott, da blir det meg og deg *ceccemor* [;)]

Hva skal vi finne på? Trenger ikke barnerommet til oss i hvert fall.

Hihi, vi blir gjerne kanskje med, er stort sett ledige, bortsett fra denne uken, for jeg reiser til London på torsdag og blir borte hele helgen:D Hihi! Yeeej!

Men ja, hmm, 2. april er vel ganske greit:) Spørs om jeg "tør" ta de med meg, for de liker ikke peppes på aker brygge disse gutta...bare sutrer der! Hehe, var der på fredag og ikke særlig suksess...måtte løpe ut derdra etter å ha akstet i oss maten mens de vrææælte, med en gang vi kom utenfor døren så var det ok:) Haha:)

Jeg kunne tenkt meg og vært på Lotusbarn [8D], og er ikke kjent i Oslo......[:D]

Hvor liker gutta dine seg da Snøkrystallen?

ORIGINAL: mammamarte

Hvor liker gutta dine seg da Snøkrystallen?

Hehe! Nei det er ikke godt å si! Kan jo hende det bare var et engangstilfelle altså:) Men jeg skal høre med dem! Haha[:D]

Har barseltreff annenhver torsdag, og da selvfølgelig den 2. april...
Så da får det vel nesten bare bli neste gang på oss tror jeg... [:)]

Jeg skulle gjerne blitt med,men er i spania da[:D] så jeg får heller bli med neste gang[:)]

Vi skal på svømming den dagen vi.. Men kl.slett ?? Kanskje vi kan dra etter svømminga [:)]

Jeg er syk, men er jeg blitt frisk til da så blir vi med[:)]

ORIGINAL: merete_80

ORIGINAL: Tonelill

Jeg kunne tenkt meg og vært på Lotusbarn [8D], og er ikke kjent i Oslo......[:D]

Det kunne jeg også. Og de har åpent 11-1230 på torsdager. Pluss noe senere. Er vel ca 2 km å gå fra Nationalteateret.

Hadde vært morsomt og fått til en liiiiiten tur innom der først? [:)]

Håper jeg for vært med...tror jeg kan på torsdagen [:)]

jeg tror det passer oss[;)], men ta med hørselvern for småen her syns cafe og sitte på fanget er utrolig kjedelig om dagen[;)]

Da ser det ut som vi blir en gjeng 

Skal vi legge treffet til et annet sted enn peppes?
Vi kan f.eks gå på Mecca, og ta en tur langs Akerselva før eller etter? De har egen lekekrok, og er veldig barnevennlige, men barnevognene må stå utenfor.

http://www.mecca.no/mecca.html

ORIGINAL: *ceccemor*

ORIGINAL: mammamarte

Da ser det ut som vi blir en gjeng [:D]

Skal vi legge treffet til et annet sted enn peppes?
Vi kan f.eks gå på Mecca, og ta en tur langs Akerselva før eller etter? De har egen lekekrok, og er veldig barnevennlige, men barnevognene må stå utenfor.

http://www.mecca.no/mecca.html

hørtes spennende ut[:D]
da skal jeg ta bagvogn den dagen...for om hun sover så kan jeg vel kanskje ta med bagen inn? eller?

Ville bare satt vogna utenfor vinduet, og deg innenfor. Det er store vinduer og veldig oversiktelig.
Ville ikke vært skeptisk til å sette vogna utenfor der med eller uten unge i [:)]

ORIGINAL: merete_80

ORIGINAL: Tonelill

Det kunne jeg også. Og de har åpent 11-1230 på torsdager. Pluss noe senere. Er vel ca 2 km å gå fra Nationalteateret.

Lotusbarn ligger på Bislett og det er vel et par kilometer fra Natonalteateret ja. Butikken er imidlertid veldig liten, så det kan bli litt trangt men en gjeng der! [;)] Hun som jobber der er imidlertid kjempekoselig og veldig dyktig. [:)]

Back
Topp