Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: BabyMama
Hm, nei passer ikke for min del heller i morra. Men kunne godt tenke meg et treff for bare oss Osloberter (og evt. andre fra Østlandsområdet) som fødte i juni. Litt mer privat og intimt, liksom. Noen som har tid/lyst i løpet av denne måneden en gang?
ORIGINAL: carina82
Hm, nei passer ikke for min del heller i morra. Men kunne godt tenke meg et treff for bare oss Osloberter (og evt. andre fra Østlandsområdet) som fødte i juni. Litt mer privat og intimt, liksom. Noen som har tid/lyst i løpet av denne måneden en gang?
det hadde jeg blitt med på! Må bli helt i slutten av mnd for min del[8D]
ORIGINAL: haldis
ORIGINAL: carina82
det hadde jeg blitt med på! Må bli helt i slutten av mnd for min del[8D]
Ja, jeg skal bli med i morgen, og blir gjerne med på juni-treff også. Slutten av mnd passer best for meg også. Har veldig lyst til å treffe dere alle sammen.[:)]
ORIGINAL: Miluna
jajaja det vil jeg gjerne [:)]
er ganske fleksibel jeg så bare kom med forslag :) en ukedag i slutten av mnd høres brra ut...eller kanskje vi rett og slett skal la nurkene være hjemme hos pappa`ene, så kan vi dra på jentetur til syden [8D][:D]

ORIGINAL: Miluna
Jepp, ons 30/8 kl 13 kan jeg hvert fall, så får vi se hvem andre som kan da? [:D]
Hmm steder... assa på peppes aker brygge (der hvor det var bv-treff nylig) har de barneavd og der er det vel litt bedre plass til barnevogner. Vi satt ikke der da, men i vanlig avd- men var ganske få der så god plass :-) evt er det et sted som heter Mecca langs akerselva www.mecca.no hakke vært der sjøl, men noen som sa det var barnevennlig der...
noen som vet om et ok sted å henge kanskje? [:)]
Joda, har nå vært innom hjemmesida deres og smugtitta. De har masse puter i hvert fall (etter hva jeg kan se på bildet), men ser ut som de har en del stoler også.
Ligger dessuten sentralt til et sted bak Jacob kirka:
Veien til mecca
Adresse:
Østre Elvebakke 7
0182 Oslo
Hvem andre blir med da? Carina, snappi, squat, haldis og andre østlandsberter: passer kl. 13 onsdag 30. august bra for dere???