Oslotreff

~miluna~

Forumet er livet
Noen av dere i oslo og omegn som skal på det i morra? kl 12, enten frognerparken eller inne et sted. Jeg skal, men ikke hvis det regner...

Desverre så passa det ikke enna gangen heller... Men kanskje neste?

Hm, nei passer ikke for min del heller i morra. Men kunne godt tenke meg et treff for bare oss Osloberter (og evt. andre fra Østlandsområdet) som fødte i juni. Litt mer privat og intimt, liksom. Noen som har tid/lyst i løpet av denne måneden en gang?

ORIGINAL: BabyMama

Hm, nei passer ikke for min del heller i morra. Men kunne godt tenke meg et treff for bare oss Osloberter (og evt. andre fra Østlandsområdet) som fødte i juni. Litt mer privat og intimt, liksom. Noen som har tid/lyst i løpet av denne måneden en gang?

det hadde jeg blitt med på! Må bli helt i slutten av mnd for min del[8D]

ORIGINAL: carina82

Ja, jeg skal bli med i morgen, og blir gjerne med på juni-treff også. Slutten av mnd passer best for meg også. Har veldig lyst til å treffe dere alle sammen.[:)]

ORIGINAL: haldis

ORIGINAL: carina82

Ja, jeg skal bli med i morgen, og blir gjerne med på juni-treff også. Slutten av mnd passer best for meg også. Har veldig lyst til å treffe dere alle sammen.[:)]

Ja, helt det samme for meg når, så lenge det ikke blir helga 26.-27. august, for da er jeg på kurs... Men passer kanskje uansett best på en hverdag. Kom bare med forslag til hvor og når og hvem andre vi burde få med... Miluna, squat og snappi - kommer dere på flere???

jajaja det vil jeg gjerne [:)]

er ganske fleksibel jeg så bare kom med forslag :) en ukedag i slutten av mnd høres brra ut...eller kanskje vi rett og slett skal la nurkene være hjemme hos pappa`ene, så kan vi dra på jentetur til syden [8D][:D]

Det vil jeg også bli med på!!! Hihi[:D]

ORIGINAL: Miluna

jajaja det vil jeg gjerne [:)]

er ganske fleksibel jeg så bare kom med forslag :) en ukedag i slutten av mnd høres brra ut...eller kanskje vi rett og slett skal la nurkene være hjemme hos pappa`ene, så kan vi dra på jentetur til syden [8D][:D]

Ja, da har jeg bestilt sydentur til oss Oslojentene. Avreise den 28. august til Alicante. Det er bare å sette inn penger på min konto så bærer det avsted...[:D]

Eh, neida. Tror ikke jeg hadde greid å være borte fra nurkegullet mitt mer enn noen få timer i slengen, så det ville ikke funka for min del (hadde måtte snu i lufta)... Men hva med å finne en dato? En eller annen gang i uke 35 passer bra for min del, dvs. f.o.m. mandag 28. august t.o.m. fredag 1. sept. Mitt forslag er onsdag 30. august kl. 13 (ett eller annet sted i sentrum), men er fleksibel og kan liksågodt finne en annen dag... Hva synes dere?    

Jepp, ons 30/8 kl 13 kan jeg hvert fall, så får vi se hvem andre som kan da? [:D]

Hmm steder... assa på peppes aker brygge (der hvor det var bv-treff nylig) har de barneavd og der er det vel litt bedre plass til barnevogner. Vi satt ikke der da, men i vanlig avd- men var ganske få der så god plass :-) evt er det et sted som heter Mecca langs akerselva www.mecca.no hakke vært der sjøl, men noen som sa det var barnevennlig der...

noen som vet om et ok sted å henge kanskje? [:)]

Dytter litt på denne, og kommenterer: begge steder høres bra ut for min del. Har liksom ikke vært i den situasjonen før at jeg har vært nødt til å tenke på hvor jeg skal plassere barnevognen når jeg skal til by'n. Men skjønner jo at vi må det nå...

Mecca høres spennende ut frstn. Er det et sånt sted hvor de har puter å sitte på i stedenfor stoler, tro? Det har de mange steder i utlandet og er utrolig koselig. Praktisk også for oss som skal ha med smågullene våre. Da kan de jo bare ligge ved siden av og kose seg... 

Joda, har nå vært innom hjemmesida deres og smugtitta. De har masse puter i hvert fall (etter hva jeg kan se på bildet), men ser ut som de har en del stoler også.

Ligger dessuten sentralt til et sted bak Jacob kirka:

Veien til mecca

Adresse:
Østre Elvebakke 7
0182 Oslo

Hvem andre blir med da? Carina, snappi, squat og andre østlandsberter: passer kl. 13 onsdag 30. august bra for dere???

*dytter litt*

Jeg har kjempelyst til å bli med, skal få det til å passe så jeg kan komme. Vil så gjerne møte dere.[:D]

ORIGINAL: Miluna

Jepp, ons 30/8 kl 13 kan jeg hvert fall, så får vi se hvem andre som kan da? [:D]

Hmm steder... assa på peppes aker brygge (der hvor det var bv-treff nylig) har de barneavd og der er det vel litt bedre plass til barnevogner. Vi satt ikke der da, men i vanlig avd- men var ganske få der så god plass :-) evt er det et sted som heter Mecca langs akerselva www.mecca.no hakke vært der sjøl, men noen som sa det var barnevennlig der...

noen som vet om et ok sted å henge kanskje? [:)]

eller vi kan ta det i stavanger så får jeg også bli med[8D][:D]

Hehe ja seff! vi kan dra på sånn Norgesturne , så starter de som bor i sør, tar med seg oss i øst, deretter drar vi vestover og videre nordover [:D] (så avslutter vi turen med en heidundranes fest på svalbard )

Hi-hi, ja god ide - jeg er med

Henter fram denne igjen jeg, for nå nærmer det seg jo - om det blir noe av... Hvem er med?

....jeg sitter klar med ferdigpakket koffert her oppe i nord og venter på at dere skal plukke meg opp snart.........[8|]

Joda, har nå vært innom hjemmesida deres og smugtitta. De har masse puter i hvert fall (etter hva jeg kan se på bildet), men ser ut som de har en del stoler også.

Ligger dessuten sentralt til et sted bak Jacob kirka:

Veien til mecca

Adresse:
Østre Elvebakke 7
0182 Oslo

Hvem andre blir med da? Carina, snappi, squat, haldis og andre østlandsberter: passer kl. 13 onsdag 30. august bra for dere???

Mange var på ferie sist vi diskuterte dette sist, men her er hva det gjelder...

Back
Topp