Oslotreff

Fru Riskorn

Forumet er livet
Bare minner på det siden noen ikke er innom så ofte...

LØRDAG 25. AUGUST blir det treff på Egon på Oslo S.

[link=http://www.egon.no/index.asp?L=&TAB=1&ID=1345&U=restauranter.asp&Name=Restaurantene&P=0]http://www.egon.no/index.asp?L=&TAB=1&ID=1345&U=restauranter.asp&Name=Restaurantene&P=0[/link] 

Det er ikke satt noe påmeldingsfrist eller bindene påmelding. Vurderer det når det nermer seg[;)]

Håper faktisk at absolutt alle kan komme. Men tror ikke det da. Men skulle ønske det!

Påmeldte:
To*gull
Rødvinsmamman
Fru Oreo
Thille
dyrset
Ariana
bente:
maritnes
Bompeliten
Kariar
*Madelein*

Prøver:
83modell
Nala'n
~BollaPinnsvin~
larviksjenta

Min mann er vekkreist den helgen. Så er det bryllupssdagen og, den 25. Så jeg hadde nok ikke kommet uansett.

Hadde veldig lyst til å komme på det treffet...men snakket med jobben min, og dette blir min første arbeidsdag...[:(] Så kjipt da..får se når det nærmer seg om noe endres! *håpe på det*!

okei da, siden du maser sånn...!! Eg kommer samma f'en...!!!!! (tror eg da.,skal iallefall gjøre et helhjertet forsøk..)

Jeg og Trygve har tengt  å komme hvis vi får lov?? og får det til!!

vi kommer!!! gleder oss! og "gruer" meg litt...hehe....nei ikke "gruer" bare litt beskjeden av meg....men går over det....[:D][;)]

vi kommer også helt sikkert! gleder oss[:D][;)][:D]

Vi kommer mest sannsynelig!![:D][:)]

ååå gleder oss!![:D][;)]

SÅ KJEMPE BRA!!!!!

gleder oss MASSE MASSE!

kan prøve så godt jeg kan i hvertfall. :D[:D]

Minner igjen[;)]

men hvor er egon byporten. Jeg er veldig lite kjent i oslo og kommer vel til å surre rundt å gå meg vill... gruer meg til det, men gleder oss til å treffe alle de herlige og skjønne novemberbarna og de gale snille mammane...

Se første innlegg. Der er link. Velg Egon Byporten. Der finner du kart og kjørevei og alt som er[:D]

ååå jammen da så. Jeg skal overnatte hos min bror på tøyen. Håpe jeg finner fram derfra.

ORIGINAL: Nala`n

Jeg må jobbe

ring inn på morningen å si deg syk... Det skjer nok sikkert ikke mer en denne ene gangen at november gjengen samles i oslo... [:D]

Bor alt for langt vekke

Må gjerne ta et treff i stavanger snart igjen[;)][;)][;)]

ORIGINAL: mysen76

Bor alt for langt vekke

Må gjerne ta et treff i stavanger snart igjen[;)][;)][;)]

Da må vi prøve å få til stortreff i bergen eller stavanger nesta gang da... og oppi nord må vi vell også da for å bli rettferdig...
Men skal gi en lyd neste gang eg skal til stavanger eg, så skal vi fikse treff...?

GLEDER MEG JA!!!! og sommerfugler i magen!!! Håper Jesper holder seg frisk!!! Hangler litt nå....[&:][:D]

Back
Topp