Oslotreff 9 november

SophiasMamma

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
VIP
Hvem er med? Foreslår at vi treffes kl 13, men om noen har forslag til hvor er det supert :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg kan sikkert komme:D

Dytt

Vi er foreløpig 5 fra april som også blir med! Et forslag er å treffes på bibliotekbaren på hotel Bristol, vistnok kjempe god kakao der bl.a! Selv foreslår jeg at vi treffes ca kl 13.00 :)

Opp

Kanskje jeg skal hive meg med jeg også? Kjenner ikke så mange andre gravide i Oslo, så hadde vært koselig å treffe på flere:) Mulig jeg egentlig hører til april også, siden terminen er 28.mars:) tidspunkt, dato og sted passer bra:)

Kanskje jeg skal hive meg med jeg også? Kjenner ikke så mange andre gravide i Oslo, så hadde vært koselig å treffe på flere:) Mulig jeg egentlig hører til april også, siden terminen er 28.mars:) tidspunkt, dato og sted passer bra:)
Du er hjertelig velkommen :) Jeg skal iløpet av de neste par dagene få en ordentlig oversikt over hvor mange vi blir, det ser ut som vi blir noen ihvertfall :)

Æsj trodde det var fredag jeg!
Vi drar nok på hytta i helga, ro og fred.

Da er ihvertfall jeg på vei :)

kan vi ta et i starten på desember å? da kan jeg:)

Jeg kunne også tenkt meg å ta turen fra Østfold :) Lenge siden jeg har vært i Oslo! Men da er jeg avhengig av fri, så krysser fingra for at det faller på en av fridagene mine i begynnelsen av desember!

Det blir et nå allerede den 19, men vi får til et i starten av desember også ;) Etter det tipper jeg neste igjen ikke blir før på nyåret, pga juleforberedelser og styr ;)

Ble så travel på lørdag at jeg ikke rakk det, men er veldig gjerne med den 19. Skal merke det i kalenderen

Back
Topp