OSLOTREFF 15. JUNI

Je@nette

Glad i forumet
Hvem kommer? Forslag til sted og klokke?

*rekke opp hånda*

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

vi kommer[:D]. Mecca???

Er det indisk restaurant? Er det lurt å ta med alle babyene på restaurant?

Vi kommer også.

Mecca, det er dere hadde det sist? Var det fint der?

ORIGINAL: bondekone

ORIGINAL: tonemoren

vi kommer[:D]. Mecca???

Er det indisk restaurant? Er det lurt å ta med alle babyene på restaurant?
mecca er et sted som mange småbarns foreldre møttes kjempekorselig sted og god mat, kan sette vogmner under parasol under tak der

vet ikke enda har ikke bil så må da evt ta tog
Ok! [:D] Høres flott ut!

dytter [;)][;)][;)]

Vi kommer. Noen som skal ta toget fra østfold?

Jeg har også lyst![:)] Må nesten bare ta det på sparket for vesla skal få sprøyter dagen før, bare sånn i tilfelle en evt reakisjon på de. Fikk bare litt feber sist da så håper på det beste![:D]

Tror jeg kommer[;)] Men hva med å satse på utendørs, og ha Mecca som backup dersom det blir regn? Tenker piknik i frognerparken f.eks?

ORIGINAL: Iroim

vi skal ta toget[:D]

Da kan vi møtes på toget. Blir første gangen jeg tar med meg LEon på tog, så kan jo bli litt av en opplevelse... Han som har litt vanskelig for å sovne osv...

vi skal ta toget[:D]

Da kan vi møtes på toget. Blir første gangen jeg tar med meg LEon på tog, så kan jo bli litt av en opplevelse... Han som har litt vanskelig for å sovne osv...

Robin storkosa seg på togturen sist gang, men han var jo ikke så gammel da[:D]. Går nok helt fint med togtur se. Da kan vi jo ha dem på fanget også

Går sikkert bra! Hvis ikke har jeg en unge som skriker det han kan av full hals![:D] Men jeg aner ikke hvor det bv treffet er en gang, så jeg må ha guide.

ORIGINAL: Nates Mamma

Tror jeg kommer[;)] Men hva med å satse på utendørs, og ha Mecca som backup dersom det blir regn? Tenker piknik i frognerparken f.eks?

Det syntes jeg hørtes ut som en god ide![;)]

ORIGINAL: Sebastians`mamma

du blir med du også? Reise innover sammen, da?

ORIGINAL: Sebastians`mamma

du blir med du også? Reise innover sammen, da?

d gjør vi[;)]

Back
Topp