oslojenter?

Anlipa

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Septemberbarna 2019
HEi :) har dere satt opp noe nytt Oslotreff?? har egentlig litt lyst til og dra på det engang, var så mange hyggelige jenter der, og går jo greit med toget så [:-] (hvis dere orkær den prekinga mi da vel å merke)[8|]

Jeg vil møte deg Lussa88[:)]

Jeg vil ha deg med på treff!!

Vi har ikke satt opp noe nei - men jeg vil gjerne få til ett treff før jeg begynner å jobbe igjen sjøl! [:-] (Hvis jeg får jobb noen gang da................)

ORIGINAL: Lussa88

HEi :) har dere satt opp noe nytt Oslotreff?? har egentlig litt lyst til og dra på det engang, var så mange hyggelige jenter der, og går jo greit med toget så [:-] (hvis dere orkær den prekinga mi da vel å merke)[8|]

Har ikke du begynt å jobbe igjen?
Jeg jobber, så jeg kan dessverre ikke treffes. Hvis det ikke blir ei helg da selfølgelig! [;)] men det er jo fortsatt endel av oslojentene som er i permisjon [:)]

jeg begynner igjen i Mars, så har ikke begynt enda nei *puh*.. det var dumt da :((

Jeg vil veldig gjerne møte deg å *Kolibri*[:D]

Når i mars begynner du Lussa? For jeg rekker ikke noe treff nå i februar [:-] Og ikke første uka i mars heller, tror jeg...

Jeg begynner i midten av Mars, men begynner pent, så skal alltids få til no[:D] men da føler jeg med på siden her når det blir satt opp treff jeg, så slenger jeg meg med[:D]

Det har jeg grublet på også, Lussa!! Veldig lyst til å komme på Oslotreff:)

ORIGINAL: MariSafari

Join me [:D]

Mmmmm! Men når?

Mmmmm! Men når?

når de setter opp neste treff?? [8D] Nei vet ikke, får følge med på trådene her inne fremover[:)]

Mmmmm! Men når?

når de setter opp neste treff?? [8D] Nei vet ikke, får følge med på trådene her inne fremover[:)]

Ei helg! [8D]

Det høres jo hyggelig ut :) skal høre med Lilly om ikke vi kan sette opp en dato :) kanskje 2.uka i Mars så kikja får vært med også :) Torsdager har ihvertfall vært dagen :)

ORIGINAL: Trekløver

Det høres jo hyggelig ut :) skal høre med Lilly om ikke vi kan sette opp en dato :) kanskje 2.uka i Mars så kikja får vært med også :) Torsdager har ihvertfall vært dagen :)

Jeg kan evt. fredagen 4. mars [;)]

Ellers kan vi gjerne ta en annen dag enn torsdag for min del altså, for torsdager passer ofte dårlig for oss pga babysvømming på ettermiddagen [:-]

Lussa88: Kanskje jeg og slenger meg på da, så kan vi ta toget sammens?
Hvis du vil ha meg på slep da;)

ORIGINAL: FrøkenH

selvfølgelig vil jeg det Hege [:D][:D]

ORIGINAL: FrøkenH

selvfølgelig vil jeg det Hege [:D][:D]

Hurra!!:) Så koselig<3

ORIGINAL: Trekløver

Men vi kan vel forresten sette opp en dato vi som er her atm og..? [;)][;)]

Back
Topp