Oslojenter med termin i mai



Tess79 skrev:


BitiLiten skrev:


oktober85 skrev:

ved rema 1000, vetlandsveien 60


Det er jo bare rett rundt svingen det :-)


Så koselig :) Jeg har termin 30 Mai og bor på Godlia. Vi venter ei jente. 


Hyggelig med flere gravide naboer :-)
 
isj så surt det har vært i dag! glad jeg er kommet hjem og kan fyre i peisen!
 
Har termin 11 mai, og bor på Torshov:) 23 år og student.. Noen som vil holde kontakt er det bare å sende en pm.. Få rundt meg som har barn...;)
 
Det har kommet mange tilbakemeldinger her nå, og det er kjempe koselig.

Selv venter jeg mitt første barn, så jeg har null erfaring fra før:-)

Jeg vet at noen lager termingrupper/barselgrupper som møtes både før og etter fødsel, mens andre møtes først etter.

For min del kunne jeg godt tenkt meg å bli kjent med flere jeg kan dele erfaringer og få råd og tips fra, både før og etter prinsen min kommer.

Om noen har tips til hvordan vi kan ta dette videre og kanskje samles som en gruppe så rop ut.

Litt om meg:
Jeg er 31 år, bor på Oppsal og har termin 08.mai. Venter min første og det blir en gutt. Har trent mye bleieskift på tantebarn, men utover det er jeg ganske uvitende om hva som venter meg :o)

Send også pm hvis ønskelig :o)
 
Jeg vil veldig gjerne møtes :) Kjenner ingen som skal ha barn samtidig som meg, og det er veldig greit å få delt litt erfaringer, tips og råd :)

Litt om meg: 
27år, bor på Lambertseter. Dette er første barnet og vi venter en liten jente.
 
litt om meg; 28 år, bor på Tåsen/Nydalen, venter første barn (gutt) 4. mai, konsulentstilling i fagforening.

Møtes gjerne over en kaffe/te/kakao ;)
 
Jeg er og Oslo jente. Bor for øyeblikket i Nord-Norge, men flytter sørover før prinsen min kommer. Vi vet ikke helt om vi flytter til Oslo eller Jessheim riktignok, forloveden er i militæret.

Litt om meg: Jeg er 21 år og forlovet. Venter mitt første barn. Kommer fra Kalbakken. :)
 
Hei på dere alle sammen

Jeg bor for tiden i Trondheim men flytter til Oslo til sommeren og er interessert å kunne trille med noen da :)

Så håper noen har lyst å treffes også etter fødsel, men holder gjerne kontakt før det
 
Får presentere meg litt jeg også da:)

Jeg er 26 år (en liten stund til), og vi venter vårt andre barn, en liten gutt denne gangen. Har fra før ei jente på 2 år og 4 mnd. Bor som nevnt i Skedsmo, men det er da ikke lange veien inn til Oslo herfra:) Jeg er trilloman i permisjonstida, så jeg kunne  trengt noen på trille med. Vi flytta hit i sommer, så jeg har virkelig ikke mange kjente her, iallefall ikke med barn.

Slenger meg gjerne med på et treff om det skulle passe seg sånn:)
 
Bor som sagt i Oslo, Oppsal. Dette er vårt første barn, vet ikke kjønn. Bare å sende en pm, eller så er jeg å finne på facebook også;)
 
ja Mama licious har jeg også bestilt fra, likte klærne!
Har også vært på den kule mage på glassmagasinet. der har de salg av og til ;) og flere bukser enn H&M. jeg har problemer med å finne bukser som passer.-...
 
Hei! Er ikke så ofte innom jeg, så så ikke at det hadde skjedd mer her. Men jeg er 28 og vi venter vårt første barn vi og :) kjenner nesten ingen med barn/gravide så møter dere gjerne :) bare å sende pm! Jobber forresten i et ITfirma, men på markedssiden :)
 


siwo skrev:
Hei! Er ikke så ofte innom jeg, så så ikke at det hadde skjedd mer her. Men jeg er 28 og vi venter vårt første barn vi og :) kjenner nesten ingen med barn/gravide så møter dere gjerne :) bare å sende pm! Jobber forresten i et ITfirma, men på markedssiden :)


ca hvor i Oslo holder du til?
 


muffinsdronningen skrev:


siwo skrev:
Hei! Er ikke så ofte innom jeg, så så ikke at det hadde skjedd mer her. Men jeg er 28 og vi venter vårt første barn vi og :) kjenner nesten ingen med barn/gravide så møter dere gjerne :) bare å sende pm! Jobber forresten i et ITfirma, men på markedssiden :)


ca hvor i Oslo holder du til?


På Løren (rett ved Sinsenkrysset ;-)
 
Hei.

Har dere fått ting på plass?

Selv teller jeg 4 dagen i permisjon, og begynner å lete etter ting jeg har glemt å gjøre ferdig til lillegutt kommer. Kommer ikke på noe, men det dukker vel opp sånn ca. den dagen det er på tide å komme seg til sykehuset :-)

18 dager igjen til termin og jeg begynner å bli utålmodig, håper virkelig lillegutt hår like hastverk som jeg og min samboer hadde når vi kom til verden, da bør han i så fall dukke opp neste uke :-)

Ønsker dere alle masse lykke til!!

Beate

 
her begynner alt å komme på plass ja. baggen er så og si pakken, sengen er satt opp og klærne er vasket.

så er ganske klar her ja!

ryggen min begynner å bli utålmodig ellers går det greit.
 
Det nærmer seg virkelig for dere nå. Kan skje når som helst. Jeg har 5 uker igjen!!! Regner med at jeg ser deg ute med vognen rundt oppsal/tveitasenteret i sommer. Det er jo bonus at jordbærpikene har kommet til tveitasenteret :) Masse tvi tvi til dere. Håper fødselen går superfint! Therese.
 
Jeg har nesten 5 uker igjen jeg også, så vet hvordan det er. Føles som en liten evighet når jeg ser det begynner å komme babyer her allerede.
Ellers har jeg det meste sånn tålig i orden, jeg har ikke pakket noe fødebag og det tror jeg ikke jeg kommer til å gjøre heller før jeg kjenner ting er på gang, har ikke akkurat vært noen styrtfødsler her før. :-)
 
Back
Topp