OSLOgirls!

kineRSEN*

Glad i forumet
Hvordan blir det imorgen??blir det trilletur før jordbærpikene?
Gleder meg masse til å se dere igjen!Amalie gleder seg hun også...[;)]

Vi gleder oss også! [:D]

Det blir nok litt for mye stress å dra ned til Grønland for oss, så vi triller nedover til Storo i steden for [:)] Hello_Cupcake slår følge med oss [:D]

ORIGINAL: Prillemor

Vi gleder oss også! [:D]

Det blir nok litt for mye stress å dra ned til Grønland for oss, så vi triller nedover til Storo i steden for [:)] Hello_Cupcake slår følge med oss [:D]

Gleder meg allerede.

KathMor og jeg stiller på Grønland klokken 11, klare for en real but-work out!!![:D]

ORIGINAL: Mommy86

KathMor og jeg stiller på Grønland klokken 11, klare for en real but-work out!!![:D]

*kremt host*... du vet det har gått lang tid når du planlegger ting dagen mannen kommer hjem, selv om du vet det er den dagen så "når det ikke inn" [&:][8D]

J kommer altså hjem i morgen rundt 12 - så er vel på sin plass etter 3 uker at mor i huset er hjemme?? [8|][8D]

jeg skal på skola klokka to, så kan alltids bli med en tur, og dra klokka ett, men jeg er ikke sprek nok til den turen på glatta =)

Kine - dro du nå til helga?

Jeg er med på jordbærpikene jeg...får være bambi på isen fra Grønland til Storo en annen gang:)Nei Kristine,jeg drar mandag 7.feb:)

Slenger meg med en tur på jordbærpikene vi også. :) sees i morgen

ORIGINAL: Astrid1981

Slenger meg med en tur på jordbærpikene vi også. :) sees i morgen

Så bra!![:D]

oh,..ja, det er kanskje littglatt nå...
men prøver læll.. ja, ser folk er med på den andre tråden! Forvirra her nå og trøtt

kl. 11.20 skal vi møtes.

Tenker du å ta trikken opp? å kan du gå av på Grefsen stadion så møter vi deg der 11.30?

høres koselig ut da! Synes du skal gjøre det Najja.. tror jeg bare møter på jordbærpikenen jeg..blir litt mye trikke og t banekjøring og johan har ikek det største sovehjertet om dagen!

ORIGINAL: Najja

ORIGINAL: Hello_Cupcake

kl. 11.20 skal vi møtes.

Tenker du å ta trikken opp? å kan du gå av på Grefsen stadion så møter vi deg der 11.30?

Tar 25bussen, den stopper på Grefsen stadion, kjelsåsalleen og Kjelsås stasjon. Hva er best?

Svarte deg på pm. Men tenkte du skulle ta 56 bussen.

Men tar du 25 bussen så trenger du så klart ikke å ta trikken. 25 bussen stopper på Grefsen stadion. Der går du av [:D]

OIoioi.. jenter, jeg kommer ikke! Fikk akkurat melding fra ei veninde om at hun kommer på besøk! Og jeg har ikke sett henne på kjempelenge!
Så da blir det treff en annen dag! Jommen meg flaks for jeg sto ferdig påkledd her og klar til å gå!
Men da får det bli en tur rundt her i nærheten og kos med henne! Nyt dagen snupper!

Back
Topp