Oslofolk?

Solkonen

Oslove!
Vi bor på Grefsen i Oslo og kjenner ikke så veldig mange i samme situasjon her i byen, da ingen av oss er herfra.. Noen i nærheten som kunne tenke seg å bli bedre kjent og kanskje treffes etter hvert? Er gravid med første, 8+5 :)

Bor også i Oslo:)

Oslo her også, Kværnerbyen. Venter første, blir 35 år om et par uker.

Bor også i oslo, gravid med nr2 og er 8+6 idag :)

Sniker fra august der jeg prøver å samle litt Oslo folk. Bor på Sagene, herlig på grefsen, ser faktisk etter leilighet oppi der.

Så gøy! Vi burde få til en Facebookgruppe etter hvert :) Jeg er 28 år og jobber som sykepleier på Ullevål. Er gira på å møtes etter hvert, i hvert fall bli litt bedre kjent og dele erfaringer fra Oslolivet om graviditeten og alt mulig rundt :)

Så gøy! Vi burde få til en Facebookgruppe etter hvert :) Jeg er 28 år og jobber som sykepleier på Ullevål. Er gira på å møtes etter hvert, i hvert fall bli litt bedre kjent og dele erfaringer fra Oslolivet om graviditeten og alt mulig rundt :)
Ja vi har prata om d på august også. Er 29, vernepleier. Du har ikke jobbet med en Tuva på Ullevål tilfeldigvis ?

Ja vi har prata om d på august også. Er 29, vernepleier. Du har ikke jobbet med en Tuva på Ullevål tilfeldigvis ?
Kopierer det jeg skrev i tråden på august 2015=

Heia jenter!
Så koselig at dere vil arrangere treff!
Jeg har vært med på mange i løpet av min tid her på Babyverden, og fått mange nye venner igjennom disse.

MEN jeg må nevne for dere at rekruttering til spesifikke facebookgrupper ikke er tillatt.
utdrag fra forumreglene:

"Ulovlig å linke til andre forum
Det er ikke tillatt å reklamere for andre forum, eller å bruke vårt diskusjonsforum for å rekruttere brukere til andre forum. Dette inkluderer spesifikke Facebook-grupper og andre sosiale medier som drar trafikken ut av forumet Tråder/innlegg om facebook redigeres/slettes fortløpende uten varsel. Brukere ekskluderes etter 1 advarsel."