Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja vi har prata om d på august også. Er 29, vernepleier. Du har ikke jobbet med en Tuva på Ullevål tilfeldigvis ?Så gøy! Vi burde få til en Facebookgruppe etter hvert Jeg er 28 år og jobber som sykepleier på Ullevål. Er gira på å møtes etter hvert, i hvert fall bli litt bedre kjent og dele erfaringer fra Oslolivet om graviditeten og alt mulig rundt
Hvor jobber hun da? Kjenner ei der jeg jobberJa vi har prata om d på august også. Er 29, vernepleier. Du har ikke jobbet med en Tuva på Ullevål tilfeldigvis ?
På barne intensiven, nyfødte. Men hun tar 1 år i England akkurat nåHvor jobber hun da? Kjenner ei der jeg jobber
Min fine kollegaPå barne intensiven, nyfødte. Men hun tar 1 år i England akkurat nå
Så gøy! Vi burde få til en Facebookgruppe etter hvert Jeg er 28 år og jobber som sykepleier på Ullevål. Er gira på å møtes etter hvert, i hvert fall bli litt bedre kjent og dele erfaringer fra Oslolivet om graviditeten og alt mulig rundt
Kopierer det jeg skrev i tråden på august 2015=Ja vi har prata om d på august også. Er 29, vernepleier. Du har ikke jobbet med en Tuva på Ullevål tilfeldigvis ?
OkKopierer det jeg skrev i tråden på august 2015=
Heia jenter!
Så koselig at dere vil arrangere treff!
Jeg har vært med på mange i løpet av min tid her på Babyverden, og fått mange nye venner igjennom disse.
MEN jeg må nevne for dere at rekruttering til spesifikke facebookgrupper ikke er tillatt.
utdrag fra forumreglene:
"Ulovlig å linke til andre forum
Det er ikke tillatt å reklamere for andre forum, eller å bruke vårt diskusjonsforum for å rekruttere brukere til andre forum. Dette inkluderer spesifikke Facebook-grupper og andre sosiale medier som drar trafikken ut av forumet Tråder/innlegg om facebook redigeres/slettes fortløpende uten varsel. Brukere ekskluderes etter 1 advarsel."
Dere får gjerne lage en egen trefftråd her på september 2015, evt inne på den skjulte gruppen.