Oslofolk!

Frk. Tvert I. Mot

Forumet er livet
VIP
Jeg vurderer og ta med meg jentungen og reise til pappa i oslo neste helg, og bli en uke. Spørsmålet er hva vi skal finne på om dagen, mens han er på jobb. :p

Jeg er ikke veldig glad i og bevege meg så langt på egenhånd i Oslo, siden jeg ikke er så veldig kjent. :p Vi skal holde til på Lambertseter.

Hva kan vi finne på i nærheten? Ekeberg vet jeg om, og dit tar vi nok en tur! :)

Kanskje det er noen som er hjemme med barn på dagtid, som kunne tenke seg og finne på noe med oss?

Hei!!

Østensjøvannet er stas å dra for å mate fuglene og så er det en grei lekeplass :)

Jeg startet å jobbe i januar ellers ville vi gjerne truffet dere igjen:) Bor på Lambertseter vi:)
Men dere vil sikkert være med pappaen din/bestefar i helgen?! Det er min helg med Mina neste helg:)

tbanen til forgnerparken

skullerudstua og ake? kommer jo ann på snøen å da ;)

og som nevnt østensjøvannet :)

egon på seter å spise lunch og er jo fint å bare gå tur rundt på lambertseter å :)

Teknisk museum, Munch museet, botaniske hage, Tøyen badet, lunch og shopping på Aker brygge.

Botanisk hage er ikke så mye fres nå for tiden, kanskje..

oslojente1980 skrev:
Hei!!

Østensjøvannet er stas å dra for å mate fuglene og så er det en grei lekeplass :)

Jeg startet å jobbe i januar ellers ville vi gjerne truffet dere igjen:) Bor på Lambertseter vi:)
Men dere vil sikkert være med pappaen din/bestefar i helgen?! Det er min helg med Mina neste helg:)

Ja, jeg har fått med meg at du jobber, eller så hadde jeg sendt deg en pm. ;p
Regner med vi kommer til og være med pappa i helgen ja. Men hvis det blir noe ledig tid kan jeg gi deg en lyd. Hadde vært kjekkt og truffet dere igjen! :)

Men takk for tips! Fuglemating er alltid stas, og dit skal jeg til og med klare og finne frem tror jeg! :)

Takk for mange tips! :) Det største problemet er og finne frem på egenhånd! :p
Og museer og slikt tror jeg ikke jentungen har mye tolmodighet til.

Vi HÅPER på snø og aking, det er mye derfor vi drar. Jentungen har nesten ikke fått kjørt akebrett mer enn i julen da vi var på fjellet. Så hun vil ha snø! :p Spørs om vi er så heldige, men vi får forsøke!

Frk. Tvert I. Mot skrev:

Vi HÅPER på snø og aking, det er mye derfor vi drar. Jentungen har nesten ikke fått kjørt akebrett mer enn i julen da vi var på fjellet. Så hun vil ha snø! :p Spørs om vi er så heldige, men vi får forsøke!

Det er ikke mye snø igjen i Oslo nå. Nesten helt bart!

Teknisk museum er moro for de små, for de kan gjøre ting der, prøve, klatre osv.

hissigproppen skrev:
Teknisk museum er moro for de små, for de kan gjøre ting der, prøve, klatre osv.

Da får vi se om jeg kan finne frem dit da. :p

oslojente1980 skrev:

Frk. Tvert I. Mot skrev:

Ja, jeg hørte det. Men var visst mulig og oppdrive noe noen steder sa pappa. Men han regnet med det forsvant før vi kom.

Frk. Tvert I. Mot skrev:

oslojente1980 skrev:

Frk. Tvert I. Mot skrev:

Ja, jeg hørte det. Men var visst mulig og oppdrive noe noen steder sa pappa. Men han regnet med det forsvant før vi kom.

hender skullerudstua kjører snø kanoner

ellers så er det jo dyr på plantasjen på skullerud :)
bare å ta 79 bussen fra lambertseter evt gå :)

men østensjøvannet er jo fint nå hvis det tørker litt og blir sol :)

og bøler badet ;)

Back
Topp