Oslo?

Bord er bestillt til kl 14:00 på Egon på Byporten, 6 personer.

Skal vi møtes utenfor så at vi finner hverandre?

[:)]

Ingen som har gitt tilbakemelding så da regner jeg med at det ikke blir noe imorgen.

Vi får ta det en annen gang då når vi er litt flere. Ha en fin helg [:)]

Vi er jo mange som har sagt at vi kommer tidligere. Synes det er litt rart at du sier at du regner med at det ikke blir noe av. Det er litt lang reisevei, så det er langt for meg å reise for å se om det er noen der. Blir det eller blir det ikke noe treff!

Ser nå at det ikke er så mange som har bekreftet at de kommer. Så det er kanskje like greit å utsette det til en annen gang. God helg!

ORIGINAL: White Zinfandel

ORIGINAL: Juliette

Heisann jenter! Skal vi ta et lite treff snart, da?[:)]

Jeg er klar anytime! (ALT for å ikke pakke, vi er midt i flytting, hehe)

Hehe..forstår deg godt. Flytting er noe pes[:)] Jeg kan ikke de to nærmeste helgene, men det går jo an å ta en kaffe eller noe en vanlig ukedag også, i hvertfall for min del..

Jeg blir også med på et treff. Hvor og når er det samme for meg, jeg er meget fleksibel, men jobber på dagtid.

Hei!
bor i oslo nå, men flytter til asker i midten av mars
Noen som bor i asker som venter baby? [:)]

Hei
Jeg bor i Bærum, rett ved Asker grensen:) Har termin i september.

Er ganske ny her på babyverden, så jeg har ikke vært på denne tråden før, men jeg vil gjerne bli kjent med noen med barn/venter barn i Oslo. Er 22(23 påTirsdag[:D]), og fikk en gutt i begynnelsen av November. Mitt første barn. Er bare og bli enig om et sted og kl.slett,så kommer jeg gjerne, om jeg får lov[;)]

Back
Topp