Oslo?

Juliette

Forumet er livet
Heisann!
Er 32 år og har termin i juni -08. Det ser ut til at jeg blir alenemor. Har derfor lyst til å bli kjent med noen i Oslo som er i samme/lignende situasjon. Noen der ute? [8|] Hadde vært fint å møte noen å rusle småturer med, gå på kino med, kafe osv, ei å dele gleder, bekymringer og erfaringer med. [:)]

Hei! Jeg bor et stykke utenfor Oslo men er der ofte. Jeg er 34 år og har termin 9 juli. Det hadde vært gøy å bli kjent. Jeg har samboer men har god tid til å treffe venner.

Heisann ;)
Er 25 år,og har termin i mars. Men har og kjempelyst å treffe dere. Det hadde vert veldi kozli.
Jeg har samboer,og det er mitt første barn,så gleeeder meg veldi

Hei jenter [:)] Jeg er gjerne med på treff en eller annen dag. Jeg bor i Oslo, er 30 år og har termin 15 april 2008. Jeg er gift men føler meg alene om å være gravid. Har ingen venner som er gravide eller har barn i Oslo. Jeg er sykemeldt og kan ses hver dag. Jeg møter gjerne også dere som allerede har barn og har de med dere, bare koselig [:)]

Jeg kan på lørdag 1 desember hvis det skulle bli noe da...

Hilsen Mathea

ORIGINAL: White Zinfandel

Hei hei!
Jeg bor også i oslo, har en liten turbo på 14 mnd og er gravid med termin 5. juli. Kjenner ingen andre med barn eller som venter barn i Oslo, så det hadde vært supert å blitt kjent med noen nye som faktisk gidder å snakke om barnevogner og annet fjas. Har samboer nå, men var alene med mini hele svangerskapet og til han var 5 mnd..

Tusen takk for at du sendte meg pm og minnet meg på denne tråden[:)][:)][:)]. Jeg har helt forsømt den, fysj og fy for en skam.

Lover at jeg skal ta en nærmere titt på alle svarene neste gang jeg har litt tid her inne. Beklager min taushet til nå. Riktig god natt til alle sammen, så snakkes vi[8D][:)][:D]

Hei alle sammen! Supert å se at så mange har lagt igjen en hilsen her! Beklager så sen respons. Har slitt med sykdom en stund, så tanken på å treffe noen kom litt i bakgrunnen, kanskje derfor jeg glemte denne litt bort. Pluss at jeg hadde samme tråd på alenemor-forumet, som ble slettet av moderator, så da glemte jeg helt at jeg hadde tråden et annet sted også[8D]Men er altså kjempeglad for at det finnes flere av oss i Oslo/Osloområdet[:)]

Ser at noen foreslår fellestreff, og det er jo en glimrende ide det også! Ser at kommende lørdag 1 des er nevnt, da kan dessverre  ikke jeg. Men det er jo kjempehyggelig om dere andre samles, de som kan[:D] Så håper jeg at jeg kan få være med neste gang!

Uansett så er det fint å ha dere her, så kan vi jo bare kontakte hverandre her eller på pm når vi måtte føle for det.

Ha en strålende dag alle sammen![:D][:D][:D]

ORIGINAL: Lerken

Jeg vil også gjerne komme på treff. Men denne helgen er helt full.

Det kommer flere muligheter, bare å følge med her[:)]

Jag kan både nå på lørdag og neste eller en helt annen dag [;)]

Kvelder eller helger er kanskje best for de fleste eller?

Noen som fortsatt har lyst å ses nå på lørdag 1. des eller skal vi bestemme en dag lenger frem så at flere kan være med?

Sikkert mange som har mye å gjøre før jul, men en liten tur på kafe kanskje noen har tid til?

[:)]

Hvor mange blir vi? Jeg er hjemme imorgen så jeg kan godt bestille bord. Kl 14 på lørdag?

Kanskje ikke er så lett å finne hverandre, så vi kanskje skal møtes utenfør inngangen? Ved inngangen til Egon (ved Scandic) på Byporten? Der kan man stå inne hvis det er kallt ute, og så er det ingen trapp inn til Egon hvis noen har vogn med. Er kanskje best med bord nede også med tanke på det siste?

Back
Topp