Oslo?

KarinaL

Andre møte med forumet
Hei hei!
Er det noen fra Oslo her inne?

Kunne vært gøy og komme i kontakt med noen fra samme by! :)

Eventuelt er det noen august,Oslo grupper på face ol. noen kan tipse meg om? :)

Vi i september har en Oslo /Akershus gruppe på Facebook :) men det er en hemmelig gruppe, så man vi må være venner for at jeg skal få lagt deg til. Send meg en pm hvis du vil være med :) vi har flere fra august også!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg bor i oslo. Termin 20 august. Blir gjerne kjent med oslo folk da jeg er den eneste av mine oslo-baserte venner som venter/har barn

Sent from my MK16i using BV Forum mobile app

Kan jo fortelle litt om oss selv da kanskje?:)

Jeg er en jente på 28 år som er født og oppvokst i Oslo.
11.08.14 venter jeg og samboeren min vårt første barn som UL har avslørt blir en jente<3

Vi har en golden retriver/border collie tispe og elsker og være ute i naturen og dra på hytte tur!

Uten om det er vel interesser musikk (spiller ikke men hører veldig mye), konserter og tja... Jeg hekler og strikker en del. Prøver og lese litt bøker når jeg får tid.

Send meg en mld dere som vil være med i gruppen på Facebook :) må ha ekte navnet deres nemlig, det trenger jo ikke ligge åpent. :)

Jeg bor også i Oslo, og kjenner ingen andre i nærheten som skal ha barn i sommer/høst så hadde vært gøy å bli kjent med noen :)

Jeg har nettopp fylt 29, er gift, har ei jente fra før som blir tre år i juli og forventer mest sannsynlig nok ei jente i august. Termin er 20. august :-)

Jeg bor i oslo. Termin 20 august. Blir gjerne kjent med oslo folk da jeg er den eneste av mine oslo-baserte venner som venter/har barn

Vi har samme termin og jo :) Ahus eller Ullevål? :)

Vi har samme termin og jo :) Ahus eller Ullevål? :)

Ullevål. Jeg og samboer venter vårt første barn. Fra før har vi en herlig firbeint venn av blandingsrase på 1 år og 4 måneder. Vi er begge 26 år.

Så gøy med flere på samme dato :) jeg skal også på Ullevål. Fødte der sist også, var veldig fornøyd :)

Jeg føler meg trygg på Ullevål og dermed er det fint å få plass der. Har også født der begge gangene før.☺

Godt å høre at Ullevål er et fint sted. Som førstegangs ble det litt tilfeldig sykehusvalg.. Da håper jeg vi treffes den 20.. (selv om jeg vel har en grei sannsynlighet for å gå over siden det er første)

Hei :)
Eg har termin 18. August og har fått plass på Riksen. Er 29 år og ventar ei jente. Har ingen born frå før.

Vil gjerne bli kjent med andre ventande i Oslo, har ingen i vennegjengen som er gravide eller har born.

Har budd i Oslo i 4 år med mannen min. Kjem opprinnelig frå Bergensområdet. Er interessert i musikk, film og seriar, reise, mat og handarbeid.

Hei :)
Eg har termin 18. August og har fått plass på Riksen. Er 29 år og ventar ei jente. Har ingen born frå før.

Vil gjerne bli kjent med andre ventande i Oslo, har ingen i vennegjengen som er gravide eller har born.

Har budd i Oslo i 4 år med mannen min. Kjem opprinnelig frå Bergensområdet. Er interessert i musikk, film og seriar, reise, mat og handarbeid.

Vi har termin bare 2 dager fra hverandre og jeg bor også i Oslo. Første barnet. Bodd i Oslo i 2 år til sommeren.

Kor har du fått fødested? Har du begynt å kjenne spark? Eg har kjent liv den siste veka, veldig kjekt.

Kor har du fått fødested? Har du begynt å kjenne spark? Eg har kjent liv den siste veka, veldig kjekt.

Ullevål. Her har junior vært aktiv i flere uker allerede. Utrolig siden jeg er første gangs men er vel et tegn på gutten i magen er aktiv og sterk. Hvor skal du føde?

Back
Topp