Oslo?

Malin93

Blir kjent med forumet
Hei, jeg venter mitt andre barn i slutten av mars, og hadde vært hyggelig komme i kontakt med andre.
Jeg er 20 år, samboer med barnefar og en gutt på 3 år.
Kanskje man kan arrangere ett treff eller noe?

Treff i Oslo, førstkommende torsdag :)

Prøver å få bord på tgi friday's city, og satt opp tid fra 15-18/19 isj, da kommer man bare når det passer :) Tror det blir en ganske stor gjeng, da april og mars er samlet ;)

Da kan ikke jeg, i og med at jeg har en 3 åring som legger kl 19 "/ Men får følge med så kanskje jeg får blitt med neste gang :)

Flere som ikke kan så sent, så vi må få til et treff på formiddagen en dag også :) Jeg kan holde dere oppdatert på når det er treff :)

Hvor ble dette planlagt?

Last edited by a moderator:
Da er det reservert bord på Fridays Klingenberg i morgen fra 15-19, reservert på Therese :)

Kommer meg ikke ut på grunn av snøværet:( er ikke helt god til beins for tiden, og får vonde kynnere bare jeg går i noen minutter..:( men kos dere masse!!

Kommer meg ikke ut på grunn av snøværet:( er ikke helt god til beins for tiden, og får vonde kynnere bare jeg går i noen minutter..:( men kos dere masse!!
Var ikke godt for bekkenet mitt heller, men det var veldig hyggelig, så håper det er litt bedre værforhold neste treff, slik at flere tørr å ta seg en tur ut :) Vi prøver å få til et treff rundt midten av februar, så får vi se hvor mange marsjenter som er i form til å bli med ;)

Jeg blir gjerne med på treff:-) 23 år og har en datter på 16mnd.. Trenger å bli kjent med flere på samme alder med barn:-)

Da kommer jeg med tilbakemelding så fort et treff er avtalt :)

Nytt Oslotreff den 19 februar fra kl 11-14 ca! Det blir på en eller annen kafé i sentrum, kom gjerne med forslag til hvor :)

Back
Topp