Jeg bor på Marienlyst 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bor for øyeblikket på Nordstrand, men vi er litt på tittern etter noe større... Kan ta tid selvsagt.. Du da?Kan man kanskje dra denne litt lengre og spørre hvor i Oslo folk bor? De som vil svare da![]()
Det er jo ikke langt unna meg.. Oppsal har jeg selv bodd på tidligere.. Flott område!Oppsal![]()
Flott område ja, men jeg er ikke herifra, så håper egentlig at vi kan finne noe større snart. Og ut av OsloDet er jo ikke langt unna meg.. Oppsal har jeg selv bodd på tidligere.. Flott område!
Ser den. Vi titter også ut av Oslo.. Ønsker større plass vi også, men vanskelig å vite hvor man skal begynne å titteFlott område ja, men jeg er ikke herifra, så håper egentlig at vi kan finne noe større snart. Og ut av Oslo![]()
Hadde vært veldig enkelt hvis samboeren var litt mer samarbeidsvilligSer den. Vi titter også ut av Oslo.. Ønsker større plass vi også, men vanskelig å vite hvor man skal begynne å titte![]()
Ser den.. Han får nok opp øynene. For vår del har det tatt lang tid. Vi er begge også født og vokst opp i Oslo..Hadde vært veldig enkelt hvis samboeren var litt mer samarbeidsvillighan er født og oppvokst i Oslo..
Ja jeg håper detSer den.. Han får nok opp øynene. For vår del har det tatt lang tid. Vi er begge også født og vokst opp i Oslo..![]()