Svar på tråd

Jeg fødte nylig der! Alt i alt veldig fornøyd , men har noe kritikk. De var veldig dårlig på kommunikasjon, jeg gikk opp en del i vekt og fikk høy bmi og da fødselen var over og de skulle trille meg så spurte jeg om vi fikk komme over på hotellet nå, nei, jeg ble innlagt på barsel jeg, uten at noen hadde sagt det til meg, og de synes det var rart at ikke kom.jordmor hadde sagt det til meg.

Jeg var innom legevakten pga noe annet natt til termin og det ble tilfeldigvis oppdaget blodtrykk på 155/109 og Ullevål lovte legene tidlig overtidskontroll. Den skulle jeg få på 41+3; det er ikke tidlig! Jeg ringte inn og fikk beskjed på telefon om at joda det var tidlig , så lenge man var under 38 så var det ikke vanlig å få noe kontroll før uke 42+, det er ikke det samme som resten av landet følger. Så de gjør en del egne ting der. Vi fikk også en jordmor som ikke respekterte meg i det hele tatt og som jeg ikke klarte å kommunisere med. Men der har vi sendt inn klage da hun ikke ga beskjeder før hun tøyde etc. vi fikk byttet jordmor og de neste var helt gull og så fine!! Men det jeg sitter igjen med er at Ullevål er nok plassen å være om uhellet skulle være ute og du trenger best mulig hjelp, men ellers ville jeg nok valgt et annet sted tror jeg. Men de er drivende dyktige der, Det skal de ha!!

Back
Topp