Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
Takk for tips om toalettpapir, det er noe jeg har sett blitt nevnt for andre steder men tenkt vi ikke trenger men da skal jeg legge det i føde-bagen Har pakket føde-bagen klar for april babyen så var egentlig bare ute etter tips til hva andre har tatt med som var nyttig, eller ting man hadde glemt som kunne vært nyttig å huske på! Hadde du med eget helseteppe til babyen? Jeg har pakket det men har lest at enkelte steder får man låne og andre steder kan man kjøpe på sykehuset.
Takk for tips om toalettpapir, det er noe jeg har sett blitt nevnt for andre steder men tenkt vi ikke trenger men da skal jeg legge det i føde-bagen
Har pakket føde-bagen klar for april babyen så var egentlig bare ute etter tips til hva andre har tatt med som var nyttig, eller ting man hadde glemt som kunne vært nyttig å huske på! Hadde du med eget helseteppe til babyen? Jeg har pakket det men har lest at enkelte steder får man låne og andre steder kan man kjøpe på sykehuset.