OSLO TREFF?!

ORIGINAL: lander

Ai. Jeg rekker ikke så tidlig. Har undervisning til 13.30 den dagen. Tar litt tid fra Bærum til Oslo. 15.30? Skal vi lage invitasjon på FB og?
ORIGINAL: fiffigfrøken

Vi kan jo godt møtes litt før, feks kl 14.30, da er det hvertfall ikke fullt der!!! Jeg kan sikkert stikke litt tidligere fra jobb. Så fint, SillyDilly, da kan du jo ha med deg bildene på treffet[:D]

Lag gjerne en invitasjon på fb, helt ok for min del[:D] Kan godt møtes 15.30 også - er så fleksibel jeg vettu! Haha...

Hvordan skal vi gjøre det??? På FB altså...

Haha vet ikke[:D]

hei :) jeg blir gjerne med :) synes det hadde vært kjempe kos å møte julijentene ;) [:D]

Kan vi ikke bare skrive tid og sted på julisiden på FB da. Hvis man skal lage et arrangement på siden, så er det administrator som må gjøre det tror jeg.

Er det treff neste tors?[&:]

Hvis alle sender meg fullt navn (de har på fb) på pm så skal jeg legge dere til på fb og opprette en event![:)]

Dytter - dere må sende pm så jeg kan legge dere til, eller enda lettere IKKE QUOTE DENNE:

Silje Therese Løken

Legg meg til, har laget event! Skriv gjerne med en personlig mld når dere legger meg til med nicket deres så jeg kan ha oversikt! Hehe...

dette hørtes spennende ut. lyst å være med jeg også. hjemme hele neste uke uansett

DYTT!!!!! Nå har jeg 2 på face, men det var vell fler som ville bli med?

ORIGINAL: wanja82

dette hørtes spennende ut. lyst å være med jeg også. hjemme hele neste uke uansett

Så bra! Bare legg meg til på facebook navnet mitt står vell i innlegget over og skriv med nicket ditt så skal jeg invitere deg på eventen på facebook![:)]

Back
Topp