fiffigfrøken
Glad i forumet
Vi prøver igjen... Noen som er med på dette over påske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: SillyDilly
Hehe, jeg er med som alltid![:D]
ORIGINAL: lander
selvsagt
(som svar på fiffigfrøken)
ORIGINAL: fiffigfrøken
(som svar på fiffigfrøken)
Bli med, beiibbh! Det er bare moro å bli kjent med andre i samme situasjon.
Skal vi si:
Dato: Torsdag 08 april
Tid: Kl 16:30
Sted: Hva føler dere jenter for / Hva liker dere?
Jeg tenker Yaya´s, Ricebowl, Delikatessen, Mucho Mas. ?
Hihi, trenger ikke tenke på barnevogner enda:)
Ricebowl er billig og utrolig bra, men ingen bordbestilling? Gjør det noe?
Hm, snakker vi om den like ved oslo city? eller ikke heeelt ved, men i nærheten der? Husker jo selvfølgelig ikke hva det heter! Hmm, nja vet ikke kan være vanskelig, sambo spiser ofte der med jobben (jobber ved siden av) og han sier at det OFTE er fullt desverre, og er litt trangt?
Hm, snakker vi om den like ved oslo city? eller ikke heeelt ved, men i nærheten der? Husker jo selvfølgelig ikke hva det heter! Hmm, nja vet ikke kan være vanskelig, sambo spiser ofte der med jobben (jobber ved siden av) og han sier at det OFTE er fullt desverre, og er litt trangt?
Ja, det ligger rett ved youngstorget.
Det er mulig man må vente litt, men det er absolutt verdt det! Tenkte litt på beliggenheten også, veldig lett å komme seg dit fra alle kanter. Evt. kan vi dra på en av de andre? Hva er det dere damer syns er godt om dagen??? :)
Du må bestille nr 25[:D] den bestiller jeg hver gang, og vi bestiller der ca 14dag. hehe.
Kom med andre forslag om dere har noen!
Vet dere hva? Vi tar uke etter der igjen, altså 15 april. Da får folk tid til å melde seg på:)
Vi kan jo godt møtes litt før, feks kl 14.30, da er det hvertfall ikke fullt der!!! Jeg kan sikkert stikke litt tidligere fra jobb. Så fint, SillyDilly, da kan du jo ha med deg bildene på treffet[:D]