E.R.A. Gift med forumet 18 Apr 2007 #1 ALLE SOM HAR LYST OG MULIGHET TIL Å TREFFES I OSLO, NÅR (MÅNED) SYNES DERE DET PASSER BEST?
E.R.A. Gift med forumet 19 Apr 2007 #3 Blir mai på meg og, da har vi 4 på mai og en på juni. 5 er vi tilsammen[:D]. Flere?
E.R.A. Gift med forumet 19 Apr 2007 #6 Ser at det er noen som sier at mai ikke passer, men det er flest på mai. Skal vi si mai da? Blir noen sint?[:-]
Ser at det er noen som sier at mai ikke passer, men det er flest på mai. Skal vi si mai da? Blir noen sint?[:-]
~StRaToS~ Forumet er livet 19 Apr 2007 #7 MAI-MAI-MAI-MAI-MAI!!! Orker ikke i juli, er jo høygravid pg greier... Noen flere som er med eller??? Er skikkelig gira nå.....
MAI-MAI-MAI-MAI-MAI!!! Orker ikke i juli, er jo høygravid pg greier... Noen flere som er med eller??? Er skikkelig gira nå.....
E.R.A. Gift med forumet 19 Apr 2007 #9 ORIGINAL: ~StRaToS~ Tenker dere på en dags treff da??? Vi tar en fyllehelg på byen[;)] med overnatting på hotellet, nei da, blir sikkert en dags treff ja. Café og litt sladring osv.
ORIGINAL: ~StRaToS~ Tenker dere på en dags treff da??? Vi tar en fyllehelg på byen[;)] med overnatting på hotellet, nei da, blir sikkert en dags treff ja. Café og litt sladring osv.
Twilight Forumet er livet 19 Apr 2007 #10 ORIGINAL: E.R.A. ORIGINAL: ~StRaToS~ Tenker dere på en dags treff da??? Vi tar en fyllehelg på byen[;)] med overnatting på hotellet, nei da, blir sikkert en dags treff ja. Café og litt sladring osv. mai hørtes bra ut for min del.. da er vi ikke så høygravide heller...
ORIGINAL: E.R.A. ORIGINAL: ~StRaToS~ Tenker dere på en dags treff da??? Vi tar en fyllehelg på byen[;)] med overnatting på hotellet, nei da, blir sikkert en dags treff ja. Café og litt sladring osv. mai hørtes bra ut for min del.. da er vi ikke så høygravide heller...
Twilight Forumet er livet 19 Apr 2007 #11 hmm egentlig er det helt det samma for meg.. er hjemme stort sett hele dagen... er det mange som er på jobb da?
hmm egentlig er det helt det samma for meg.. er hjemme stort sett hele dagen... er det mange som er på jobb da?