Oslo treff med avstemmning om dato

ORIGINAL: ilabom

Hadde vært superkoselig, men jeg tør ikke [X(]

Det er første gang for meg også,, jeg syns også det er litt skummelt[8|]
Bli med da Ilabom!! [:D]

ORIGINAL: veronica2

Hadde vært superkoselig, men jeg tør ikke [X(]

hvorfor tørr du ikke? hadde vært så kos hvis du også kom [:)]

Kom igjen nå... sleng deg med du også...

Reise til Oslo alene, møte mange nye mennesker alene.. [8|] *skummelt* hehe [:D]
jeg skal vurdere det når jeg vet når det blir, og om jeg har bil [:)]

Hvis ikke så skal jo smurfix komme helt fra hønefoss! (bor ikke du der?)

hvis du kommer skal jeg love at jeg iKKe skal bite så veldig hardt...! [8D]

ORIGINAL: smurfix

Jeg synes ogå at det er kjempeskummelt hvis det er noen trøst

Ja klart, kjempetrøst [8D]

Søte dere er[:)] Skal som sagt vurdere det [:D]

tørr du tørr jeg[8D]
hehe.. tenkte jeg skulle innover, men det jeg gruer meg mest til er faktisk bilturen inn dit..  jeg kjenner jeg får litt småpanikk når jeg nærmer meg fornebu, [8D] biler på alle kanter jo.
er ikke akkurat rare trafikken oppi skauen der jeg kommer fra..
skulle fått førerkortet med forbehold om at jeg ikke kjørte lengre enn til sandvika[:D]
bønder i byen sier jeg bare...

dette klarer du smurfix...! Jeg skal jo møte deg på shell høvik sånn at du kan kjøre bak meg...! Så ikke noe stress..! Så får jeg som er litt mer "by" menneske brøyte vei for ei sånn bondetuppe som deg [;)]

ORIGINAL: veronica2

ORIGINAL: smurfix

Jeg synes ogå at det er kjempeskummelt hvis det er noen trøst

Ja klart, kjempetrøst [8D]

Søte dere er[:)] Skal som sagt vurdere det [:D]

jada.. går nok knall.. kjenner jeg grugleder meg litt nå.. artig, men samtidig litt skummelt[8D]

tørr du tørr jeg[8D]
hehe.. tenkte jeg skulle innover, men det jeg gruer meg mest til er faktisk bilturen inn dit..  jeg kjenner jeg får litt småpanikk når jeg nærmer meg fornebu, [8D] biler på alle kanter jo.
er ikke akkurat rare trafikken oppi skauen der jeg kommer fra..
skulle fått førerkortet med forbehold om at jeg ikke kjørte lengre enn til sandvika[:D]
bønder i byen sier jeg bare...

dette klarer du smurfix...! Jeg skal jo møte deg på shell høvik sånn at du kan kjøre bak meg...! Så ikke noe stress..! Så får jeg som er litt mer "by" menneske brøyte vei for ei sånn bondetuppe som deg [;)]

åhh hadde vært gøy å vært med, skal ha barneskole praksis hele neste uke så får ikke vært med[:'(]

dytter!!
men når blir det?? [8|]

flest stemmer på den 13... så da blir det vel  13..(håper jeg) for jeg kan ikke fredag.. (da er det baby svømming på meg og trollet)

Dytter

Back
Topp