Oslo treff: 2.Feb 2006

Hege23

Glad i forumet
Meld dere på Oslo treff med våre små.
Torsdag 02.02.06.



Klokkeslette har vi ikke pratet om enda, men det blir vel ikke så sent? Hva med klokka 13.00?


Hege og Jenny kommer
 
Passer det for Olsenbanden og Linka også?
 
Jeg kommer jeg regner jeg med. Trenger bare vite hvor i oslo det er. Må ta toget inn.
Klem
 
knallbra kl 13! Lille Emily og jeg kommer!!
Bedre om vi møtes v togstasjonen siden dere kommer m tog. Enten nationalteateret eller oslo s, flere cafeer v national! [:D]
 
Er det noen barnevennelige kafeer i oslo da???
Skal ha med meg veninnda mi fra snartmamma. Vi fødte på hverandres termindato og finner det utrolig morsomt. Hehehe.... håper det er ok.
Klem
 
Hehehe... ja, vi skal nok greie og se hverandre der ja. Ganske komisk og tenke på. Når vi var gravide så fant vi hverandre p.g.a. magen og nå er det vogna. Lette og se vi.
Klem
 
bare bra m flere! Er endel barnevennelige, mest rundt frogner tror jeg, men kanskje paskall på vika v slottet........ Da er det best om vi møtes v nationalteateret. Alle tog går jo dit,til dere som tar tog!
 
FONTENEN V NATIONALTEATERET ER ET BRA MØTESTED, SER VEL HVERANDRE DER VI STÅR M BARNEVOGNER!


DA HAR VI MØTE SETD DER KL 1300 TORSDAG 2.FEB.
 
Gikk litt fort :) Skrive feil. Mrn i hvertfall så har vi funnet møtestedet vårt :)
 
Jepp, jepp.... Gleder meg faktisk masse til og treffe dere. Deilig og komme meg ut litt. Mamma og Christian skal i barnehagen så jeg, Alexander, Lene og Malin kommer og møter dere ved fontenen.
Klem
 
Da er snart tiden inne for treffet. Gleder meg veldig. Håper bare været holder seg pent for her kan det være ofte under ti greder og da kan man ikke ta ut små sjeler.
Dere husker treffet nå damer???
 
Klemmer fra Linda og Alexander
 
Back
Topp