Oslo/ski?

Bor i Oslo. :) Har termin 10. mai. :)

Oslo:) termin 23.mai:)

Koselig å "møte" folk i nærområdet ;-) Bor da på Trollåsen, hvis det sier dere noe mer.. Så er midt mellom Holmlia og Kolbotn :-)

Er dette første, eller har dere flere småtroll?? :-) Første her, veldig spente.

Første her også :) så har en del ting og tang jeg lurer på.. Blir jo en super spennende tid fremover...
Hvordan er formen?

Formen min er ikke bra :-/ er sykemeldt om dagen, slått ut flere timer av gangen av kvalme og oppkast.. Håper det bedrer seg om ikke alt for lenge :-) Flyr på veggen av å gå hjemme sånn.. hehe :-) Hva med deg? Jeg er 6+0 i dag, hvor langt er du i dag (onsdag)? :-)

Formen min er ikke bra :-/ er sykemeldt om dagen, slått ut flere timer av gangen av kvalme og oppkast.. Håper det bedrer seg om ikke alt for lenge :-) Flyr på veggen av å gå hjemme sånn.. hehe :-) Hva med deg? Jeg er 6+0 i dag, hvor langt er du i dag (onsdag)? :-)
Æsj, skjønner at man blir sliten og lei av sånt. Formen her er veldig varierende. Har hatt et par dager egenmelding i fra jobben med totalt utmattelse, andre dager er jeg fin. Så veldig opp og ned.
I går var jeg 8+4. Ble tilbakestilt 5 dager av legen, men gleder meg til de magiske 12 :)

Bor på Ellingsrud jeg da, flyttet fra Hasle i april. Er sykemeldt jeg og... Svangerskapsplager er bare delvis årsak. :)

Bor på Ellingsrud jeg da, flyttet fra Hasle i april. Er sykemeldt jeg og... Svangerskapsplager er bare delvis årsak. :)
*sniker fra april* Der bodde jeg mens jeg gikk på barne og ungdomskolen ;)

Back
Topp