Oslo og omegn?

missoz

Elsker forumet
Heihei..

Bor i Oslo og lurer på om det er noen andre som som her som har termin i august? Hadde vært koselig å blitt kjent med noen i nærheten.

Bor i Oslo, har termin 2 september ifølge BV... Men er med her i august gruppa også. For veit aldri hva som skjer

Jeg også bor i Oslo:D Termin 5 august:D Hadde vært morro å kunne blitt kjent med noen i nærheten:)

Jeg (vi) bor i Oslo, termin den 13. :) Ljabru, om det sier noen noe ;)

Bor litt utenfor oslo nå, men flytter til Ekeberg om noen få måneder. Termin i slutten av august. Heeelt sikker på dato er jeg ikke og avventer den til jeg har hatt et legebesøk og fått diskutert det der :)

Hvor på ekeberg skal du flytte ? jeg bor like ovenfor Jackobs

Flyttet nettopp til Enebakk. Ikke SÅ langt unna :) Har termin i begynnelsen av august :)

vi flyttet fra Oslo men skal så absolutt tilbake snart. Føder på Ullevål i allefall... som sist..

Er i Oslo hver helg i allefall..

Jeg bor også på Ekeberg

Kan jo fortelle litt om meg.

Er 25år, dette er første barnet vårt. Har hatt lyst på barn lenge, men fant akkurat ut at jeg hadde endometeriose... Venta på mensen for å begynne behandling, men den kom aldri.. Jeg var nemlig GRAVID :)

Er ferdig sykepleier til sommern, jobber som assistent på riksen og ullevål..

Hei.

Jeg bor i Oslo på Manglerud. Er 26 år og venter min første. Jeg har riktignok termin 27. juli, men det kan jo fort bli en augustbaby allikevel :)

missoz skrev:
Hvor på ekeberg skal du flytte ? jeg bor like ovenfor Jackobs

Blir på andre siden, mot Ryen  :)

Vi bor på Lambertseter og venter vårt andre barn. Planlegger å flytte til Ski til sommern =)
Termin 9.august ish :)

Hei jeg er 35 og bor rett utenfor Sandvika. 

Back
Topp