Oslo og omegn treff?

MariaKA

Elsker forumet
Noen som er med på et Oslo og omegn treff?

Eller la oss si - det første av fler=)

Mitt forslag er rundt midten av mai - da har de fleste fått vært på ultralyd, vi begynner å strutte skikkelig - og det er såpass lang tid til at man klarer å planlegge litt rundt det.

f.eks lørdag 15 mai, på en restaurant, i en park , på en kafe eller no sånt. hva sier dere jenter?

ahh...jeg glemte av alle våre kjære studenter...(skulle ønske jeg var student igjen...jobb er kjedelig)

sluthelgemessig kan jeg bare søndag 25.april, hvis det skal være i april, evt helgen etter i mai, altså 29. eller 30=)

Jeg er med på treff i allefall [:D]

Jeg er med[:D]

faller inn under Omegn;)

Jeg er også med! [:D]
Synes egentlig en gang i mai høres veldig fint ut, skal nordover i konfirmasjon 8 mai helgen, men har ellers bare lesing til eksamener til i slutten av mai og sier ikke nei til en hyggelig pause fra lesingen kjenner jeg med selv rett [;)]
Har ultralyd i midten av april på Ullevål, gleeeder meg![:D]

Hvordan er stemninga for 15 mai da?

Dere trenger lesefri, uten tvil, jenter=) Og det er jo klart at det ikke blir noen fyllafest med jenter som oss, hehe=)

Det beste er kanskje uansett et par timer på formiddagen, eller en middag på ettermiddagen, slik at man endten kan ha med seg evt barn, eller sørge for at noen tar seg av dem=) (hva har vi menn for, egentlig?)

15 mai passer veldi fint for meg ihvertfall [:D] Og hvis været tillater det så kunne jo noen timer i parken på formiddagen vært kjempe koselig :)

Jeg er gjerne med på treff, men kan ikke 15. mai da...
Men det blir vel ikke siste!

Syns mai høres bra ut.

Kanskje vi kan sette opp noen datoer og ta den som flest stemmer for.

Bare for at det blir mest rettferdig [:)]

jeg vil :D:D

Hege M G vil også :D

vi er jenter fra hadeland, men regnes vel litt som omegn :p

da lager jeg en poll, så kan vi stemme over det;)

ORIGINAL: ingrid86

jeg vil :D:D

Hege M G vil også :D

vi er jenter fra hadeland, men regnes vel litt som omegn :p

Jeg er og fra hadeland og regner meg som litt omegn ja [;)] hehe

Jeg blir veldig gjerne med ved en senere anledning [:)] Vi er bosatt på Hitra nå, men håper å forflytte oss til Oslo før gullet blir født. Kjenner egentlig ingen vordende mødre dærifra, så hadde vært veldig koselig å bli kjennt med noen [:)]

ORIGINAL: Bounty

Jeg er gjerne med på treff, men kan ikke 15. mai da...
Men det blir vel ikke siste!

[:D]

Back
Topp