Oslo og omegn treff =)

MariaKA

Elsker forumet
Vi er jo plutselig i april - og siden jeg tok initiativ om å få til et treff, tenkte jeg at jeg skulle fullføre det også=)
sjekket over stemmingen, og selv om flest har stemt på 15. mai, virker det som om mange av disse kan 25. april også - så kanskje det er best?

Hva med 25.april klokken 13.00 i birkelundenparken? Også flykter vi et annet sted om være er kjipt!?

dytt dytt

I'm in[:D]

me too [:D]

det høres bra ut=) da er vi i hvert fall 3;)

Morro! jeg kan også!

Hva om de som kan sender MariaKA en personlig melding med mobilnummer, så kan hun organisere og informere på sms når dagen nærmer seg? Er kanskje ikke alle som er like aktive på babyverden hver dag som meg[:)]

Hvis det passer for deg MariaKa? Ellers så kan jeg godt ta det ansvaret...

Jeg er med!! 

shure! send meg en PM med mobilnr - så sender jeg dere melding=)

Dytt[:)]

Jeg kan være med :) sender en pm til MariaKA! [;)]

Jeg tør aldri bli med på sånn , men jeg bor jo i Birkleunden , så jeg må jo nesten spionere litt på dere..hehe

ORIGINAL: Opsideisi

Jeg tør aldri bli med på sånn , men jeg bor jo i Birkleunden , så jeg må jo nesten spionere litt på dere..hehe

Kom igjen, Opsideisi[:)]
Kan bare snakke for meg selv; jeg er snill og biter sjelden...[;)] 

Jeg tror at jeg skal bli med [:D]

Jeg skal virkelig vurdere det! Kanskje det tar knekken på angsten min for godt ! For jeg er ikke sjenert. Har bare sinnsykt forventningsangst. Uansett vil jeg minne om markedet i Birkelunden på søndager, som er spesielt populært på våren , så vil anbefale at det blir avtalt hvor i Birkelunden ! Øvre tredjedel er bod-fri :)

ORIGINAL: Carrie86

Heei:)

Jeg er fra Lillestrøm, regnes det med?

Klart [:D][:D]

Dytt :-))

Da har jeg fått nr til Ønsker sin egen, 1gangslykke, Bounty, Carrie86, Mommy86 og Snuppa86 =)

Av dere som har svart her mangler jeg derfor opsideisi (for du MÅ jo komme, vi er så snille så, og egentlig ikke så stort å forvente...jeg er ikke noe ekstraordinært i hvert fall=), Hallo_cupcake og Charlotteogprinsessa. sender PM til dere.

Om flere er med denne dagen, er det bare å sende meg en pm, s å sender jeg dere tekstmelding etterhvert.

Er med på øvre birkelunden. Hva med evt pled/sitteunderlag og kanskje en grill - evt piknikkurver for de som ønsker det

Back
Topp