*Supermamma*
Forelsket i forumet
Jeg står nå i startgropen for å sette igang Homepartys med produkter fra Mary Kay. Mary Kay er ledende i USA når det gjelder hudpleieprodukter og Make Up. Dette er strålende produkter for alle hudtyper, de ligger på et overkommelig prisnivå og vil garantert falle i smak, Her finnes noe for alle og enhver både når det gjelder rens og stell av hud og Makeup til hverdags og fest. Mary Kay fører nå også produkter som er spesilt tilpasset menn.
Vi går nå sommeren i møte og dette er ofte en tid hvor mange fornyer innholdet i sminkepungen samt at det er en tid hvor man gjerne vil friske opp sin look og man vil gjerne få en frisk og ren hud som gløder.
Mary Kay har også supre produkter når det kommer til selvbruning og solbeskyttelse.
Her er som sagt noe som vil falle i smak hos de aller fleste.
Et supert party for veninnegjengen. Kjør det sammen med ost og vin kveld, som er forspill eller bare en sosial sammenkomst på en helt vanlig hverdag med kake og kaffe attåt ;)
Send dette videre til alle deres veninner!!
Gi meg en tilbakemelding på antall interesserte (kun særiøse henvendelser fra folk som virkelig ønsker å være med på et slikt party)
Jeg trenger å få i boks så mange partys som mulig før jeg velger å kjøre igang for fullt :)
send meg en mail på: lisa_felin@hotmail.com viss dette er av interesse
Vi går nå sommeren i møte og dette er ofte en tid hvor mange fornyer innholdet i sminkepungen samt at det er en tid hvor man gjerne vil friske opp sin look og man vil gjerne få en frisk og ren hud som gløder.
Mary Kay har også supre produkter når det kommer til selvbruning og solbeskyttelse.
Her er som sagt noe som vil falle i smak hos de aller fleste.
Et supert party for veninnegjengen. Kjør det sammen med ost og vin kveld, som er forspill eller bare en sosial sammenkomst på en helt vanlig hverdag med kake og kaffe attåt ;)
Send dette videre til alle deres veninner!!
Gi meg en tilbakemelding på antall interesserte (kun særiøse henvendelser fra folk som virkelig ønsker å være med på et slikt party)
Jeg trenger å få i boks så mange partys som mulig før jeg velger å kjøre igang for fullt :)
send meg en mail på: lisa_felin@hotmail.com viss dette er av interesse