Oslo mammaer her?

Jeg bor også i Oslo :) Termin 18. feb.

når skal vi møtes folkens?

Hva om vi kommer med noen forslag til flere datoer, og stemmer over de, den datoen med flest stemmer møtes vi. Det er alltid sånn at noen ikke kan bli med. Forslagene kan f.eks bestå av noen ukedager/kvelder og noen helgedager :)

<hva med lørdag 28?møtes uten utenfor byporten? så går på en cafe og kansje litt mamma klær shopping? :)

Jeg kan uansett møte deg jeg, selv om andre kanskje ikke kan :) Må jo begynne et sted :D
Så kan heller fler slenge seg på etterhvert om de vil det?

Jeg kan uansett møte deg jeg, selv om andre kanskje ikke kan :) Må jo begynne et sted :D
Så kan heller fler slenge seg på etterhvert om de vil det?
ja:) flere som vil?

De er jo åpne på egons og div steder til kaffe uansett :)

Da må vi melde avbud desverre :( Vi er invitert i bursdag og bryllupsdagsfeiring hos familie i østfold. Men håper det blir et treff snart, hvor vi er mange som kan :)

Blir det noe Oslo treff? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

nei ble vist ikke det. men skal vi finne en dato?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

nei ble vist ikke det. men skal vi finne en dato?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja, det syntes jeg! Det ser ut som vi er endel på april fra Oslo også! Det hadde vært gøy å samle mars og april!? :)

Ja, det syntes jeg! Det ser ut som vi er endel på april fra Oslo også! Det hadde vært gøy å samle mars og april!? :)

det hadde hvert bra:-)

når skal vi møtes folkens?

Jeg foreslår at vi stemmer over lørdag 2, 9 og 16 november og velger den hvor flest kan :) Det er enda en stund til, så forhåpentligvis har ikke folk laget planer enda ;)

Dytt

Back
Topp