Oslo Girls.. WTF??

Charlis

We will date again, Mr.Moet!
Jeg må spørre her inne altså.. hva er greia med den Oslo Girls serien som går på VGNett nå?
Er meningen å drite ut Oslojenter eller fremstår de som veldig kule og forbilder for andre?
Mulig jeg er blitt for gammel altså, men jeg klarer ikke se vitsen her og hva som er interessant/gøy ??

Har riktignok ikke mer enn halvannen episode da... og sitter igjen med følgende inntrykk:

For å si det ganske greit; du har ikke gått glipp av noe... Jeg tenkte at det muligens var andre her inne som hadde sett det og kanskje kunne forklare underholdningsverdien, meeeenehhh.... folk er tydeligvis smarte nok til å holde seg unna[:D]

Har bare sett reklame for det, og kjenner at jeg kan styre meg for å se noe mer på det ja[;)] veit ikke helt om det er en sex and the city look alike for oslo tupper eller hva det er, men for meg så virker det relativt  teit..kanskje morsomt om man ønsker en god latter[:D]

HAHAHAHAHAHA Helt fantastisk DÅRLIG serie. En form for norsk wannabe "The Hills" med noe ekle, hovne jenter!! Et nytt lavmål for norsk nett-tv!

Hehehe. Jeg har faktisk sett alle episodene!

Er virkelig sjokka over de to bloggerne som tror de er verdt gull! [:'(] 
Dere må bare se episode 2 og 3! Det anbefaler jeg virkelig. Da sitter dere igjen med

Back
Topp