Oslo, dato

jealie26

Gift med forumet
ser ut som om oppmøtet er bra her, skal vi stemme på datoer og da? kommer med noen forslag jeg, og er det andre dager som er bedre, si fra[:)] 

lørdag syns jeg er en fiiin dag men er med på alt[:D]

For meg så er det kun aktuelt 27. juli, muligens 28. De andre er jeg tilbake i tromsø[:(]

Helst ikke 3.-4.-5. august.... Da er jeg vekk, borte-vekk... [;)][8D]

Det er jo dette hundestyret mitt som tar ganske av om sommer'n... [:D][8D] men herlig-herlig!!! [:D]

Jeg kryssa av på lørdag i august, men er jeg hjemme, så kommer jeg uansett når det blir. Skal ikke noe spesielt jeg, hvis jeg ikke er bortreist[:)]

Jeg kryssa av på helst hverdager... Men kan selvfølgelig i helger også[;)], men ikke lørdag 4 august, det er dagen før dåpe til lille torjus, og da er det nok å henge fingrene i!!!

For meg passer alle dagene, bare det blir før 6.aug. Da reiser vi til legoland.

Jeg bor i Oslo og har ingen planer om ferie den perioden, så jeg tror det passer alle dager. Derfor har jeg ikke stemt på noe.

Jeg er fleksibel jeg [:)]

Jeg kryssa av for lørdag 5 august, men kan nok de andre dagene også!!

Jeg er litt usikker på når jeg egentlig kan - men jeg vil gjerne komme om jeg får det til.
(Skal besøke svigers i Bærum i begynnelsen av August)[;)]

Å håper at det ikke blir 4.august ...For da har mamman min bursdag og vi har obligatorisk oppmøteplikt ....

Ble litt vanskelig dette her, alle kan så forskjellig....hm...what to do[&:]?[:)]

Får vel bare bestemme en dato ut i fra hva flertallet kan ...
Vi kan jo ha flere treff ...[;)]

Ja, hvis det blir treff 4. august, så må vi ha et til seinere.. for da kan jo ikke jeg!! [:(][:(][:(] Vil jo møte dere!!

Virker som det er flere som ikke kan lørdag 4. august [8|]
men det er jo også det flertallet har krysset av på av avstemmninga .. men det kan jo hende disse kan andre dager, men at det er den datoen som passer best!
Det er vel bare å velge en dato, så får vi arrangere et treff senere for de det ikke passer for [;)]

Ja vi får vel bare sette en dato, det skal godt gjøres at det passer for alle uansett nå i sommer[:)] 

Jeg håper så inderlig på i juli for det er bare da jeg er der nede, hadde vært så moro å vært med

Uff, jeg vil ikke ta noe avgjørelse, bestemme hvem som ikke kan være med liksom...så ekkelt... samme for meg når det blir, jeg kan uansett ikke før i slutten av juli..men noen andre her får ta en sjefsavgjørelse [;)]

Back
Topp